Edin_M Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Heisann, Neste helg venter en større jobb pp 520en, bl.a bunnpannepakning, oljepumpe og veivhusventilasjon og med tanke på at traversen må senkes noe for å slippe å ta ut motor hadde det vært greit med en sakseløfter el.l der bilen blir løftet etter kanaler og står ganske stødig. Er det noen her i østfold som har en sakseløfter eller lignende som er flyttbar de kunne tenkt å låne bort i 2 dager evt leie ut? Føler det litt tryggere enn å sette bilen på biltema-bukker og rive og røske i traversen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ingen som har forslag engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du kan jo søke litt da http://bimmers.no/topic/736979-hva-tror-folk-om-slik-l%C3%B8ftebukk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Spørsmålet er vel om noen har en å låne bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du kan jo søke litt da http://bimmers.no/topic/736979-hva-tror-folk-om-slik-løftebukk/ Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager. Beklager, min feil. Skal leste tråden skikkelig neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 jeg har garasje med 2 søyler bukk om du trenger plass å skru, i sarpsborg. får da kjørt inn (og skrudd på) en e38 så 5 serie passer vell den og Edin_M reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hei janerik, takk for svar men bet i det sure eplet og satte bilen på paller nå i helga og fikk det unnagjort. Gikk overaskende bra selv om det var tidkrevende men tok like gjerne veivhusventilasjonen og veivlager og bytta motorfester. Hvis noen trenger å låne det har jeg gått til innkjøp av en bærebjelke med skruer slik at en kan støtte opp motoren ovenfra uten noe pes så hyl ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå