Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Neste helg venter en større jobb pp 520en, bl.a bunnpannepakning, oljepumpe og veivhusventilasjon og med tanke på at traversen må senkes noe for å slippe å ta ut motor hadde det vært greit med en sakseløfter el.l der bilen blir løftet etter kanaler og står ganske stødig.

Er det noen her i østfold som har en sakseløfter eller lignende som er flyttbar de kunne tenkt å låne bort i 2 dager evt leie ut?

Føler det litt tryggere enn å sette bilen på biltema-bukker og rive og røske i traversen liksom.

Skrevet

Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager.

Skrevet

Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager.

Beklager, min feil. Skal leste tråden skikkelig neste gang. :P

Skrevet

Hei janerik, takk for svar men bet i det sure eplet og satte bilen på paller nå i helga og fikk det unnagjort. Gikk overaskende bra selv om det var tidkrevende men tok like gjerne veivhusventilasjonen og veivlager og bytta motorfester. Hvis noen trenger å låne det har jeg gått til innkjøp av en bærebjelke med skruer slik at en kan støtte opp motoren ovenfra uten noe pes så hyl ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...