Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Hva var nummeret på pærene du tok ut? Det finst ikke mange pærer som er 6000k av osram/phillips. De osram pærene jeg har nå er ca 5000k. De fleste osram pærer har en tendens til og bli rosa når de er innkjørt og drar på åra. Merket det på de gsmle jeg hadde. Gamle pærer lyser dårligere en nye ja. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
bb79 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Aha, da er det mulig det var 5000K jeg hadde på Osram. Jeg har lagt ved bilde av begge pærene. Den til venstre er den gamle som røk og den til høyre er den som fortsatt fungerte, men som ble byttet ut grunnet fargefeil og tapt lysstyrke.
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Bare for morroskyld kan du jo kikke inn her, de sammenligner gammel pære med ny pære.UTROLIG stor forskjell! Her er spec på den pæra du hadde. Dette er foresten pæra jeg har nå, og den er jo faktisk oppgitt til 5500k..
bb79 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Dæven, det var ganske stor forskjell på ny og gammel pære, ja. Man bør i grunnen bytte Xenon hvert andre år selv om pæra ikke har gått.
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Mjaa, det er vel vanskelig og si, men om man kjøper orginale oå ebay til en fin pris går det jo an.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå