Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lurer på hvilken eksos til e34 525 som er tingen, er det bare eisenmann som duger eller? Da mener jeg som har pen lyd men ikke råne-9000db-høy-lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Scorpion pleier vel også å levere sakene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ja jeg har ingen erfaring med det så jeg spør bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Eissenmann og Scorpion er jo kjente merker som leverer nyydelig lyd men er dyrt. Jeg for min del fikk tak i et komplett Simons til min 535. Og jeg må si at jeg er fornøyd med lyden.Sviver mørkt og litt buldrene på tomgang og lav hastighet men når en drar til litt på turtallet,så blir lydene mere hissigere og høyt. Et komplett anlegg fra Simons ,koster vel en rundt 5-6000 tror jeg.Da får du fra katalysator og bak. Men bare for en bakre potte fra Eissenmann,er det vel straks 5- 6000 kr. Men rett skal være rett,et anlegg fra Simons har vel ikke den holdbarheten som de andre her,men godt nok til hverdagsbruk og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Er det slik at disse annerkjente merkene er bolt on (dersom man skulle kjøpe bare bakre potte fra eissenmann feks?)Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå