chrisen Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Lurer på hva forskjellen er mellom sport og comfort seter? Noen som kan forklare evt har bilder av begge slik en kan se forskjellen? Gjelder i dette tilfelle 5-serie F10.
larserso Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Forskjellen er dag og natt vil jeg si. Har kun kjørt F10 med komfortseter og ikke prøvd sportsseter i F10, men om forskjellen er like stor som i E60 er ordet "sport" i sportsseter ganske misvisende. Mye bedre sidestøtte i komfortseter samt at man har en stor mengde justeringsmuligheter (og at disse er ferdig innstilt til deg sammen med mange andre funksjoner, som stereo, lys osv når du låser opp) og gjør at du får makset potensialet i innstillingene gjør det til en svært stor forskjell i mine øyne. Kommer aldri til å ha 5-serie uten.
chrisen Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Men mer detaljert, hvordan ser comfortene vs sport ut? Hvordan ser jeg forksjell og hva er de forskjellige funksjonene som skiller?
larserso Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Prøv et Google bildesøk. Komfortsetene skiller seg kanskje best ut på at de har "vinger" på nakkestøtten som du kan slå ut slik at den mer omfavner hodet. I tillegg ser de noe mer polstret og (tross funksjonen og bedre sidestøtte) mindre sportslig ut.
larserso Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Her forresten: Sport: http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=363737&stc=1&d=1269740048 Komfort:http://i229.photobucket.com/albums/ee157/rjd5sail/F11ComfortSeats.jpg Komfortsetene skiller seg også tydelig ut med betjeningspanelet på sida som du ser.
Saltkjelen Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Begge setene du referer til er komfortseter, larserso. Her er sportsseter til en pre-LCI. Forskjellen på LCI og pre-LCI er nakkestøttene.
larserso Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Æi, beklager. Blingsa der. Ikke stol blindt på Google bildesøk mens man egentlig driver med noe annet med andre ord...
E.H.D Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Største forsjellen er at komfortsetene har mer justeringsmuligheter i ryggen (sidestøtte og egen vinkling av øvre halvdel) og at de alltid er elektiske med minne og skinn. Selve sitteputen synes jeg er minst like god på sportsetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå