Otis Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Hallo Jeg har jo hatt e39 i en del år. Og der var jeg vant til TIS å støtte meg på når det var noe. Men hvordan gjør man det med e6x LCI? Finner ingen plasser noe som helst informasjon om feks motorrommet. Tenkte å skifte termostater på bilen, men er usikker på fremgangsmåte for å ta av vifta. Og en ting til, bruker jeg INPA for feilkodelesing, DIS virker vel ikke på så ny bil?
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 DIS virker kun til 2006. Vist du mener kupevifta så kan du følge denne manualen. Registrer deg og last ned PDF fila. Selv gjort det og ja alt må demonteres slik som den viser, trodde ikke det selv, men ja hele midtkonsollen må vekk, hanskerommet må ned, platen/dekselet under rattet og alle komponenter under idrive. Vifta ligger nemlig bak cd spilleren. http://forums.5series.net/diy-do-yourself-14/e60%5Ce61-aircon-blower-motor-replacement-120792/
Otis Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Nja, jeg tenkte på radiator vifta denne gangen da. Men jeg fant en tråd om dette på et engelsk forum, så det ser ikke så gærnt ut. Dog er det lite info om LCI ute på internett. Vel vel, vi får det nok til. Lurer enda på dette med diagnose da...
Otis Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Vel vel jeg fikk da skiftet begge termostatene uten noe særlige problemer. Dog så skjønte jeg aldri hvordan jeg skulle kunne slakke reima til AC, det er jo ingen strammehjul der?! Men nå får jeg mellom 88-94 grader på motoren ved bykjøring å landevei, så det er tipp topp! Jeg lagde ingen DIY, men er åpen for spørsmål om det er noen som lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå