Gå til innhold

Noen her som har bygget denne?

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Uten at jeg er sikker på om det er samme bil, så solgte Olsen Bil eller hva de heter en akkurat lik bil (sort 520 ombygget til M5, ikke godkjent) for en stund siden.

Personlig hadde jeg aldri kjøpt en bil i den klassen som ikke er godkjent. Det er garantert en grunn til at den ikke ble godkjent med en gang den var ferdig. Om det er samme bil som jeg så tidligere så vet jeg at Olsen Bil også har hatt godkjent ombygde biler tilsalgs, så hvorfor godkjente de da ikke denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er sikker på om det er samme bil, så solgte Olsen Bil eller hva de heter en akkurat lik bil (sort 520 ombygget til M5, ikke godkjent) for en stund siden.

Personlig hadde jeg aldri kjøpt en bil i den klassen som ikke er godkjent. Det er garantert en grunn til at den ikke ble godkjent med en gang den var ferdig. Om det er samme bil som jeg så tidligere så vet jeg at Olsen Bil også har hatt godkjent ombygde biler tilsalgs, så hvorfor godkjente de da ikke denne?

Kanskje de ventet til den norske bilen var over 10 år? Bare en tanke...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tipper at hvis denne ikke blir solgt før, så blir den nok godkjent avgiftsfritt i 2014. Kan nok være derfor den ikke allerede er godkjent. Dersom noen lurer på noe er det vel bare å sende eieren en Mail og spørre om akkurat det dere måtte lure på. Har hørt han er en grei kar ;-) for dere som lurer på hva som må til, så er det en Tuv godkjenning og en dialog med det norske biltilsyn. Har også hørt rykter om at Biltilsynet kan nøye seg med dokumentasjon fra Gs bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...