chrisen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Noen som kjenner til historien til denne? Bra kjøp? Hva skal evt til for å godkjenne? http://www.finn.no/f...nnkode=44679500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Link som virker: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=44679500&ref=fas&sort=0&q=bmw%20m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Uten at jeg er sikker på om det er samme bil, så solgte Olsen Bil eller hva de heter en akkurat lik bil (sort 520 ombygget til M5, ikke godkjent) for en stund siden. Personlig hadde jeg aldri kjøpt en bil i den klassen som ikke er godkjent. Det er garantert en grunn til at den ikke ble godkjent med en gang den var ferdig. Om det er samme bil som jeg så tidligere så vet jeg at Olsen Bil også har hatt godkjent ombygde biler tilsalgs, så hvorfor godkjente de da ikke denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Vet at Olsen bil i Grimstad har bygget noen sorte E60 M5er, disse er iallfall herja mye med i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Muligens noen muffens ja. Men er faktisk en M5 som er oppnålig, men kan fort bli sårt å få den godkjent.. Å kjøre med den regget som 520 er vel ett sjansespill uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Uten at jeg er sikker på om det er samme bil, så solgte Olsen Bil eller hva de heter en akkurat lik bil (sort 520 ombygget til M5, ikke godkjent) for en stund siden. Personlig hadde jeg aldri kjøpt en bil i den klassen som ikke er godkjent. Det er garantert en grunn til at den ikke ble godkjent med en gang den var ferdig. Om det er samme bil som jeg så tidligere så vet jeg at Olsen Bil også har hatt godkjent ombygde biler tilsalgs, så hvorfor godkjente de da ikke denne? Kanskje de ventet til den norske bilen var over 10 år? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det er ikke umulig det, men da bør den ihvertfall ha vært innom biltilsynet på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei tipper at hvis denne ikke blir solgt før, så blir den nok godkjent avgiftsfritt i 2014. Kan nok være derfor den ikke allerede er godkjent. Dersom noen lurer på noe er det vel bare å sende eieren en Mail og spørre om akkurat det dere måtte lure på. Har hørt han er en grei kar for dere som lurer på hva som må til, så er det en Tuv godkjenning og en dialog med det norske biltilsyn. Har også hørt rykter om at Biltilsynet kan nøye seg med dokumentasjon fra Gs bud. Magnus_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå