donkalin Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Alpina classic i 20" er en av valgene jeg vurderer om dagen! Ble nok ikke voksen over natta Wicky! voksen blir jeg nok aldrig.. Bilen hadde kledd felga, det er helt klart.. Har godt og gnagd meg en stund, at jeg gikk for et felgvalg som er igrenseland stort (igjen)! Og når jeg fikk se dekka i virkeligheten, fikk jeg litt nok! blir de ikke solgt er det mulig de kommer på i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Håper egentlig at de ikke blir solgt for ville gjerne se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 hehe..den tanken streifer meg og med jevne mellomrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Oi her var det lenge sia jeg har vært!! Ikke skjedd så mye idetsiste.. Men litt har det jo blitt. Har monter bilstein og senk bak, farga opp seter og nye felger kommer imorra! Dukker vel opp noen bilder og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Blir moro å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Nyfarga baksete! dårlig bilde men, må få tatt noen bedre.. Framseter får dere se imorra, oppdaget at jeg måtte Ppåføre farge en gang til pga dårlig dekk på en sidestøtte. Bilstein b6 og lowtech fjærene endelig på plass bak og nye hjul!, aner ikke hva de heter, er billig felger fra en dekkforhandler i Askim. Hjulene måler 9x20 med 245/35 foran og 10x20 med 285/30 bak.. begge i et33.. Sitter 10mm spacere foran på bilde, har bestil 12mm til foran og 5mm til bak. Har også fått seg en vask idag og 4hjulskontroll, kun grønne tall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 flott bil, gjort en del du ble super med senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Var jo flotte felger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Ble jo bra detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Takker og bukker gutta.. Er veldig fornøyd selv, iallefall med tanke på at det var nesten gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Legg gjerne ut et par bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Da er denne bilen solgt! Er på jakt etter en ny e38 må være så godt som strøken! pm om du har noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) Blir vel med V8 nå? Endret Januar 3, 2015 av APedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå