Gå til innhold

Min E38 facelift. Solgt! på jakt etter ny e38!

donkalin
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp. Skal prøve igjen på nyåret. Takk for info hvertfal.

Og takk for positiv tilbakemelding på min bil. Begnner og bli ferdig med min. Men dukker vel alltid om no småtteri man vil gjøre.

Begynner og ta skikkelig form din også nå. Lys Grå/sølv E38 er meget stilig. Men de er det ikke så mange av syns jeg. De fleste skal jo ha en mørk en.

Gleder med til denne er klar og vi kan se den komplett. Og kanskjø møte den på treff også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Skal prøve igjen på nyåret. Takk for info hvertfal.

Og takk for positiv tilbakemelding på min bil. Begnner og bli ferdig med min. Men dukker vel alltid om no småtteri man vil gjøre.

Begynner og ta skikkelig form din også nå. Lys Grå/sølv E38 er meget stilig. Men de er det ikke så mange av syns jeg. De fleste skal jo ha en mørk en.

Gleder med til denne er klar og vi kan se den komplett. Og kanskjø møte den på treff også.

Bare hyggelig vettu, er alltids noe man vil endre på! 

Synes selv at sølv blir penere og penere jo mer man ser på den, jeg også ville egentlig ha en mørk, men nå angrer jeg ikke på sølv!

Moro og høre at du likern! Satser på at det blir noen treff til sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hjelp av en kompis til og skrape rutene idag, var fulle av lakkstøv!

post-75709-0-94264500-1388339681_thumb.j

Så fjerna jeg den ekstra spylertanken, syns det var så rotete med den der. Og et bilde av det hjemme lagede

luftinntaket mitt. Ble drit missfornøyd.. synes det ser ut som en haug med blanke slangeklemmer!!

Skal lage nytt bare og får bilen opp og gå igjen, da sveiser jeg røra og setter luftmassemålern rett i filteret..

Da sparer jeg 4 slangeklemmer! så tror jeg det blir vanlig klemmer, disse ser for "Japshit" ut..

post-75709-0-66136200-1388339974_thumb.jpost-75709-0-30539400-1388340015_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig.

jeg laget xtra hull i plastbunnen under der og lot skilleveggen gå inn mot radiator slik at frisk luft fra grillen kommer inn i boksen. skjærte vekk litt gummi ved siden av lykten for å få mer luft inn.

trompeten som henter friskluft inn til boksen lot jeg stå der.

denne boksen er snekret sammen på 2 små timer ink lakk.

luftfilteret er ett kn filter, men husker ikke nr på den. er bra stort hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den grå i dette inlegget før forresten? http://bimmers.no/topic/630243-bilder-av-lave-e38-med-22-felger-noen/?p=1365506

Ganske sikker på at det er de samme felgene som du har.

Denne har 285/30/21 Pirelli dekk. Regner med at det er bak.

Du mener den grå med kjempe masse styling og drit? de er like som felga mine ja..

Trur det blir 295/25/21 bak på min.. egentlig kunne jeg tenkt meg breiere dekk, får angst av kjempe strekk!

Det er så stygt på store luksusbiler! Ser du holder til i Fredrikstad, er ofte i Halden da dama har familie der!

Kanskje vi kunne møtes til sommern for en e38 prat og noen bilder av begge bila?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. den fæle styla saken.

Den er ikke fin. Men det er en rå bil. sett en video av den. det er orginalt en 728. men er nå en 740i 6 girs manuell med kompressor.

synd den er ødlagt utseendemessig.

Jeg syns dekkstrekk er stygt uansett bil jeg. dekk siden trenger ikke å være helt loddrett. men det bør ikke være så mye vinkel der syns jeg. Ser bare ut som man ikke har råd til å kjøpe seg nok gummi.

Jeg er i Halden Mandag til Fredag fra 7 til 15 hver dag så og si hele året. Jeg jobber i Tistedal. Så et møte er ikke umulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. den fæle styla saken.

Den er ikke fin. Men det er en rå bil. sett en video av den. det er orginalt en 728. men er nå en 740i 6 girs manuell med kompressor.

synd den er ødlagt utseendemessig.

Jeg syns dekkstrekk er stygt uansett bil jeg. dekk siden trenger ikke å være helt loddrett. men det bør ikke være så mye vinkel der syns jeg. Ser bare ut som man ikke har råd til å kjøpe seg nok gummi.

Jeg er i Halden Mandag til Fredag fra 7 til 15 hver dag så og si hele året. Jeg jobber i Tistedal. Så et møte er ikke umulig :)

Da hører du ifra meg når det blir sommerhjulsesong! så kan vi ta en prat og kanskje noen bilder på festningen el no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på kanaldeksler med nye pakninger og klips idag, hadde flaks og fikk de to siste pakningene GS hadde på lager!

Var dårlig hold i festene til klipsa på baksia av dekslene, så endte opp med og lime klipsa fast på dekslene.

Heldigvis fikk jeg de rett på! ellers hadde jeg hatt et problem!

post-75709-0-93802000-1388956050_thumb.jpost-75709-0-87605400-1388956069_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Idag har det skjedd litt igjen! Fatt på speilkåper, grillen i panseret, bakluke med alle deler untatt inv trekk, og fått satt sammen endel på

frontfangern! og så har bilen fått på skiltene igjen!

post-75709-0-90316500-1389814128_thumb.j

Og veldig fornøyd med lyset i de nye baklampene, syns ikke så godt på bilde, men var veldig pent lys i de!

post-75709-0-34383200-1389814156_thumb.j

post-75709-0-21659300-1389814259_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...