Gå til innhold

Min E38 facelift. Solgt! på jakt etter ny e38!

donkalin
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :) Bedre med skinn? Har tenkt på det selv om jeg skulle bytte til skinn eller delskinn, åssen tar man den av egentlig?

Likte aldri den trekula, skinnkula er mye bedre og holde i.. sett spaken i fri, trykk inn knappen og dra.. min satt som

et uvær! Trudde faktisk ikke jeg skulle få den av, men plutselig slapp den gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer litt, men ikke så mye og ta bilde av om dagen, levert alle de nye listene mine til lakkerern, orka ikke vente på alpina

leppa.. Ser ut som de gamle listene er solgt allerede.

Fått litt klukke lyd i forstilling, viste seg og være en bærekule og lenkestag, så det er bestilt sammen med nye stabstagforinger

og GS Performance casterstagforinger, håper det skal hjelpe litt på dekkslitasje og sporing som de påstår, når jeg får på 21" alpinane.

Skal til Østfold Felgteknikk på fredag og levere bakfelgene for og dreie av innpresset litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vant til og være først ute med og sette sommerhjul på, og forøvrig sist av..

Satt de på igår, riktig nok ikke Alpinas men bedre enn vinterhjul!

post-75709-0-40397000-1394574736_thumb.j

Så dukket det opp litt deler fra GS idag, nu bærearm og lenkestag til vs og stabforinger til begge sider..

Synes det høres ut som det klukker litt på hs også, men finner ingen feil der, det ergrer meg egentlig.

Kjøpte også GS Performance casterstagforinger, som skal være bra mot sporing/dekkslitasje med store

hjul og senk, noen som har prøvd de? ser at de er offset vet ikke om de orginal er det?? ikke lå det noe

bruksanvisning med heller...

post-75709-0-44481500-1394574995_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...