donkalin Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 En virkelig pen E38 Har et godt øye for sølv E38 med sort skinn! Gleder meg til å se når hjula kommer på Takker! gleder meg til og se den med hjula jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Forresten jeg kjører 245 og 275 med Nankang NSII dekk, og det er veldig greit å kjøre med Blir gromt med 11,5 og 295 bak, mye klaring da ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Følger med! donkalin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Forresten jeg kjører 245 og 275 med Nankang NSII dekk, og det er veldig greit å kjøre med Blir gromt med 11,5 og 295 bak, mye klaring da ca? Blir ca ingen klaring nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Fått skifta lokket til hanskerommet på førersiden idag og bytta ut tregirkula med en skinn kule, begge deler kjøpt av space-ace. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hehe Bedre med skinn? Har tenkt på det selv om jeg skulle bytte til skinn eller delskinn, åssen tar man den av egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hehe Bedre med skinn? Har tenkt på det selv om jeg skulle bytte til skinn eller delskinn, åssen tar man den av egentlig? er bare og dra den rettt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hehe Bedre med skinn? Har tenkt på det selv om jeg skulle bytte til skinn eller delskinn, åssen tar man den av egentlig? Likte aldri den trekula, skinnkula er mye bedre og holde i.. sett spaken i fri, trykk inn knappen og dra.. min satt som et uvær! Trudde faktisk ikke jeg skulle få den av, men plutselig slapp den gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Okei, er det så "enkelt" Men ja, tror på at den er bedre enn trekula, er jo litt mer mafia også donkalin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Skjer litt, men ikke så mye og ta bilde av om dagen, levert alle de nye listene mine til lakkerern, orka ikke vente på alpina leppa.. Ser ut som de gamle listene er solgt allerede. Fått litt klukke lyd i forstilling, viste seg og være en bærekule og lenkestag, så det er bestilt sammen med nye stabstagforinger og GS Performance casterstagforinger, håper det skal hjelpe litt på dekkslitasje og sporing som de påstår, når jeg får på 21" alpinane. Skal til Østfold Felgteknikk på fredag og levere bakfelgene for og dreie av innpresset litt. Andy520iA og APedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Jeg er vant til og være først ute med og sette sommerhjul på, og forøvrig sist av.. Satt de på igår, riktig nok ikke Alpinas men bedre enn vinterhjul! Så dukket det opp litt deler fra GS idag, nu bærearm og lenkestag til vs og stabforinger til begge sider.. Synes det høres ut som det klukker litt på hs også, men finner ingen feil der, det ergrer meg egentlig. Kjøpte også GS Performance casterstagforinger, som skal være bra mot sporing/dekkslitasje med store hjul og senk, noen som har prøvd de? ser at de er offset vet ikke om de orginal er det?? ikke lå det noe bruksanvisning med heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Da var alpina replica frontspoilern i hus.. Har ikke fått prøvemontert enda, men finish ser faktisk veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Nice! Lang leveringstid ble det? Kan du se hvem du bestilte fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 ca 10dager. Sender : Car Design Arkadiusz Klosowski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hehe okei, nesten samme som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå