donkalin Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Da var alpina bakfelgene levvert på østfold felgteknikk for dreiing av innpress.. De lovte egentlig og bli ferdig idag, men sånn gikk det selfølgelig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hva er originalt innpress, og hvor mye dreier dem av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hva er originalt innpress, og hvor mye dreier dem av? Husker faktisk ikke hva orginalt innpress var.. men de skal ta av 3mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Østfold felgteknikk er bare 10-15 min unna der jeg bor jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Østfold felgteknikk er bare 10-15 min unna der jeg bor jo Sier du det ja! skal forhåpentlig ned dit på torsdag og hente felgene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Fått montert nye orginale nedre lister på bilen lakkert i bilens farge! Ble mye finere, angrer på at jeg ikke gjorde dette med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ble mye bedre nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ble bedre det der ja Kommer felgene på til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Takk takk. Nei blir nok en stund til de kommer på, må få llaget noen spacere til foran og kjøpe dekk, noe jeg ikke har spenn til akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ah, okei Mye trenger du å space foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Ah, okei Mye trenger du å space foran? 27mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Såppass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Dukka opp en liten pakke til meg idag! M-sport pedaler og fotstøtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Da var senkesettet i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå