Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig med updates! går fremover, påbegynt custom made grenrør, endring i turbo planer (bigger is better).  på leting etter ALU innsug, 228mm m20 6 pad sinter lamell, 618 trykkplate og starter, forsterket naturligvis.

 

Lite bilde av hvordan det kommer til å se ut, forferdelig makk å få tilpasset 4 instrument. men fornøyd med resultatet, ble fett.

 

post-62310-0-75609300-1386021969_thumb.j

Skrevet

Fortsatt på jakt etter delene! Byttet lageret på akslingen og jobber med installasjon av EL vinduer. Får ikke til å koble inn de to

dørpanel bryterne i dørtrekkene bak som skal kjøre vinduene bak opp/ned. har fått til å koblet alt fremme. Har lagt opp 1 rele koblet

til tenningen som gir strøm til bryterpanelet i midtkonsollen fremme. alle 4 vindu fungerer som de skal der. Problemet oppstår når

bryterene bak skal kobles.

Problemet oppstår når bryterne bak skal kobles inn. det finnes ingen logisk løsning på hvordan de skal kobles, og koblingskjema på nett eksisterer ikke, finner heller ingen andre som har gjort det tidligere. Fikk det til at de kjørte opp og ned, men da dimmes samtlige

lys i bilen som om at de trekker for mye strøm. Hele koblingen er koblet med PR 2x1,5 lampettkabel, det burde vel holde det vel?..

Enkelt å koble opp, "Barnesikringen" som skal låse vinduene bak er intern lasket med (+) tilkoblingen i boksen. Det er der jeg paralell kobler + ledningene til bryterene bak. jordingen er lasket i hop med minuskabelen til

joridng på bryterpanelet i midtkonsollen.

post-62310-0-22173500-1386576776_thumb.j

Men hvordan i helsikke skal dette kobles til?..

post-62310-0-17714000-1386576966_thumb.j

Blir det for lite power med 1 rele og fordeling slik?.. håper på at noen smartasses her inne kan fortelle meg dette. rimelig lei og forbanna. evt noen som har ledningsnett og selge til vindu? er redd for at det er

styringsmoduler som må inn her. Merkingen på bryterene bak er 1,2,3,4,5.. ingen logikk.

Skrevet

Er vel to til vanlig opp og ned og en til automatisk nedkjøring der vil jeg tro?

har sånn ca funnet ut hvordan det skal kobles på bryteren for å kjøre opp og ned. men problemet er da at bilen mest sannsynlig tappes for strøm siden alt dimmes, og det vil ta 900 år å få kjørt opp/ned et vindu, bare såvidt motoren snurrer rundt.

  • 4 weeks later...
Skrevet

har brukt et m20 svinghjul, men finner ikke ut av hvilken starter som passer.. forskjell på preface og facelift m20 starter? har fått tak i startere fra e30 men passer omtrent m50 svinhjul.. forslag?

Skrevet

Liten update. brukte IKKE m20 starter, men flyttet kransen fra m50 svinghjulet over på m20, og det ble brukt den orginale m50 starteren. problem solved. ellers har det vært en del med 3" eksos tigging hele veien bak, dog ikke helt ferdig enda. Tigget inn retur i bunnpanna.

 

post-62310-0-08948100-1388947713_thumb.j

post-62310-0-19387700-1388947724_thumb.j

post-62310-0-43808300-1388947733_thumb.j

Skrevet

nydelig bil! følger med her ;)

Tusen takk! her er det bare å følge med for mere gromsaker ;)

 

Stor takk til knoskar for sanblåsing av grenrør! dette ble helt konge :D

 

Slenger med et bilde av turbo og grenrør som snart er klar til montering :devil:

 

Precision 6266

post-62310-0-66513200-1390172284_thumb.j

Ådne95, on 16 Jan 2014 - 13:59, said:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...