simonrockz Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 dårlig med updates! går fremover, påbegynt custom made grenrør, endring i turbo planer (bigger is better). på leting etter ALU innsug, 228mm m20 6 pad sinter lamell, 618 trykkplate og starter, forsterket naturligvis. Lite bilde av hvordan det kommer til å se ut, forferdelig makk å få tilpasset 4 instrument. men fornøyd med resultatet, ble fett.
simonrockz Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 Fortsatt på jakt etter delene! Byttet lageret på akslingen og jobber med installasjon av EL vinduer. Får ikke til å koble inn de to dørpanel bryterne i dørtrekkene bak som skal kjøre vinduene bak opp/ned. har fått til å koblet alt fremme. Har lagt opp 1 rele koblet til tenningen som gir strøm til bryterpanelet i midtkonsollen fremme. alle 4 vindu fungerer som de skal der. Problemet oppstår når bryterene bak skal kobles. Problemet oppstår når bryterne bak skal kobles inn. det finnes ingen logisk løsning på hvordan de skal kobles, og koblingskjema på nett eksisterer ikke, finner heller ingen andre som har gjort det tidligere. Fikk det til at de kjørte opp og ned, men da dimmes samtlige lys i bilen som om at de trekker for mye strøm. Hele koblingen er koblet med PR 2x1,5 lampettkabel, det burde vel holde det vel?.. Enkelt å koble opp, "Barnesikringen" som skal låse vinduene bak er intern lasket med (+) tilkoblingen i boksen. Det er der jeg paralell kobler + ledningene til bryterene bak. jordingen er lasket i hop med minuskabelen til joridng på bryterpanelet i midtkonsollen. Men hvordan i helsikke skal dette kobles til?.. Blir det for lite power med 1 rele og fordeling slik?.. håper på at noen smartasses her inne kan fortelle meg dette. rimelig lei og forbanna. evt noen som har ledningsnett og selge til vindu? er redd for at det er styringsmoduler som må inn her. Merkingen på bryterene bak er 1,2,3,4,5.. ingen logikk.
Bakken92 Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Er vel to til vanlig opp og ned og en til automatisk nedkjøring der vil jeg tro?
simonrockz Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Er vel to til vanlig opp og ned og en til automatisk nedkjøring der vil jeg tro? har sånn ca funnet ut hvordan det skal kobles på bryteren for å kjøre opp og ned. men problemet er da at bilen mest sannsynlig tappes for strøm siden alt dimmes, og det vil ta 900 år å få kjørt opp/ned et vindu, bare såvidt motoren snurrer rundt.
simonrockz Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Skrevet Januar 2, 2014 har brukt et m20 svinghjul, men finner ikke ut av hvilken starter som passer.. forskjell på preface og facelift m20 starter? har fått tak i startere fra e30 men passer omtrent m50 svinhjul.. forslag?
simonrockz Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 Liten update. brukte IKKE m20 starter, men flyttet kransen fra m50 svinghjulet over på m20, og det ble brukt den orginale m50 starteren. problem solved. ellers har det vært en del med 3" eksos tigging hele veien bak, dog ikke helt ferdig enda. Tigget inn retur i bunnpanna.
viggo E34 Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 Alltid spennende å lese om E34 bygg Ser nå bra ut
simonrockz Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Sier ikke mer say no more! dette er oppskriften
SaitekQ Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 (endret) Feilpost Endret Januar 16, 2014 av SaitekQ
knoskar Skrevet Januar 17, 2014 Skrevet Januar 17, 2014 What is dis? Sent from my C6903 using Tapatalk Diiesel og e30_joakim reagerte på dette 2
simonrockz Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Skrevet Januar 19, 2014 nydelig bil! følger med her Tusen takk! her er det bare å følge med for mere gromsaker Stor takk til knoskar for sanblåsing av grenrør! dette ble helt konge Slenger med et bilde av turbo og grenrør som snart er klar til montering Precision 6266 Ådne95, on 16 Jan 2014 - 13:59, said: adne95 reagerte på dette 1
knoskar Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Blir bra de her, Simon! Hørte du fikk fyra idag? ;D Sent from my C6903 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå