Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo ikke akuratt å ødelegge blokken.

vil no si det er en oppgradering og forbedring. turbo eller ikke, men spesiellt ved ekstra tvangsånding :)

Sent from my T18+ using Tapatalk

Skrevet

vil si det finnes bedre valg, som cooper. pianotråd er gammal oppskrift som funker jo, men er ikke alltid det holder tett eller er i orden. snakker bare av egen erfaring da jeg hadde det selv. nå ble det ny blokk og cooperinger :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen er nå på veien igjen, å det ser ut til å fungere bra nå, har også byttet ut eksoskammen med en innsugskam så ble knall!  kutter på 1,2 bar, går meget bra på e85, venter bare på finevær og skikkelig føre så blir det mere mappings, livsfarlig når bakenden vil ut i lett pådrag i 3 og 4 gir og det er is over alt.

• 2 weeks later...
Skrevet

For deg som er volvonisse så er kanskje 2 kg dynamitt under halve effekten av hva en får ut av en sånn motor på 1,2 så den hadde jeg ikke dradd noe lengre :)

+1 for den simon :D 

• 3 weeks later...
Skrevet

har nå plutselig en ekstra m50b25 blokk på lager, og snart enda en ferdig planet, honet og borret til 84.5 klar for mere dynamite power. skulle noen være interessert i 2.5 veiv og stempler?, til gi bort pris.

ellers har jeg parkert bmwn for en tid, holder på med å bygge om til 525ix radiator, større og fetere, samt koble el. vifte på sprutet. venter også på at en dude fra oslo skal rive ut komplett ledningsnett fra sin e34 så jeg får koblet opp i min og montere ferdig m5 interiøret og ellers lister og div plast rundt om.

• 4 weeks later...
Skrevet

liten update!

Venter fortsatt på elektrisk vindu ledningsnett, men har ikke ligget på latsiden. nye blokka er hentet, diffen er overhalet til 40% ala e30m3 diff, og holder på med å forbedre bensinsystemet, slenger med et lite bilde av det.  bestillte an fittings og slanger i går, svindyrt for noen farga ræl koblinger, men det funker :headbang:

post-62310-0-78756000-1398679236_thumb.j

Bilde av nyblokken, skitten som f, men er nylakka svart og fin! ferdig med oljeretur:)

post-62310-0-74947700-1398679640.txt

Edit: Holder på med oppussing av ny bakfanger, den som sto på har havna i søppla.

og om noen har noen fete drifte felger som ala Rota style, eller GSP D22 av GS så er jeg interessert! kan få BBS RS replica i bytte f.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...