bmw-e46-m3 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Navi på denne fungerer bra. Dårlig fm dekning, samme som de andre ettermarkeds spillerne, bt hadde funka bra om man hadde hatt ekstern mic. Rask og stabil spiller. Kjøpte til en x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Klarer man å styre org cd veksler 6 discs med disse? E39 touring '97..står ingenting nevnt på noen av de sidene jeg har sjekket ang dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Klarer man å styre org cd veksler 6 discs med disse? E39 touring '97..står ingenting nevnt på noen av de sidene jeg har sjekket ang dette? Tvilsomt men hva skal du med cd skifter når du kan kople til en usb plugg eller harddisk med mp3 på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 San Tvilsomt men hva skal du med cd skifter når du kan kople til en usb plugg eller harddisk med mp3 på? Sant nok..Lagt inn bestilling på denne nå Kan komme med tilbakemelding når jeg får den om noen ønsker http://www.ebay.co.uk/itm/ES1153B-7-HD-Car-DVD-Sat-Nav-DVB-T-GPS-IPOD-WiFi-3G-PiP-CanBus-BMW-E39-X5-E53-/171069853734? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellebust Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 ^ jatakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 gå heller for denn her http://avinusa.com/bmw-5-series-e39-x5-e53-android-gps-navigation-system.html#.Up3xn53KwX4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Dobbel pris da. Men jeg er flink til å kjøpe ting 2 ganger..først noe mikk makk og angre seg ihjel, før jeg går for noe skikkelig. Men jeg er ikke stereo entusiast eller, vil bare ha navi og aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 sant nok at det er dobbel pris.. hadde egentlig tenkt å kjøpe en billigrenavi som du har kjøpt. erisin.. men endte opp med en dyrere en.. legger ved en sammenligning AVIN vs dynavin.. uansett om du har erisin.. den du har kjøpt var i utgangspunktet den jeg hadde tenket og kjøpe og. så da får vi krysse fingra på at kvaliteten på Avin og erisin holder mål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk bmw-e46-m3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Du må fjerne de interiørlistene på hver side av spilleren da det sitter noen skruer under der også, disse kan du bare dra rett ut, men det kan hende du knekker noe eller ødelegger de klipsene de sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 I e46 skal det være temmelig Plug and play. I min x5 måtte jeg fjerne alt bak der med f.eks en dremmel og litt makt.. regner med e39 er lik x5 bak der. Veit ikke hva du har? Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 I e46 skal det være temmelig Plug and play. I min x5 måtte jeg fjerne alt bak der med f.eks en dremmel og litt makt.. regner med e39 er lik x5 bak der. Veit ikke hva du har? Han har en E39, hva mener du med å kutte med dremmel? er ikke behov for det på E39. Han får ikke ut monteringsramma, det som er problemet er at for å få den ut må man demontere listene på hver side av den orginale spilleren, da monteringsramma har 2 ører som er skrudd fast, vet ikke om dette er likt på X5 men noe kutting skal man ikke behøve å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Var ikke sånn på min.. Null nada bak listene Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Var ikke sånn på min.. Null nada bak listene Sent from my HTC One using Tapatalk Da er det ikke likt som på E39. slik ser det ut på E39 http://imageshack.us/photo/my-images/809/e394.jpg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 fått no orden på installasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå