Hpi Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hei! Skulle ha koblet til en programerer som har den flate ODB2 16 pin kontakten men jeg har en 2000mod bil og den har den runde 20pin kontakten i motorom. Ser jo det selges adaptere men jeg skulle hatt denne helst idag men senest Mandag. Noen som vet om butikker i Haugesund og omegn som selger disse eller som har en de vil selge? Har søkt litt på Biltema, Bilxtra, Jula etc men det ser ikke ut som de har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Du finner skjema på nett. Så stikker du bare ledninger i kontaktene for å kople de sammen. Eventuelt krokodilleklemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg kjøpte på ebay til noen få kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ja jeg vet, det er ikke pengene som er problemet men det faktum at jeg skulle hatt den senest på Mandag. Da nytter det ikke med Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Synd jeg ikke så dette før, jeg har nemlig 3 stk liggende. Kunne ha sendt 1 stk til deg slik at du fikk dette i dag. Kan enda sende den i morgen om du vil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Takk for det Otis, det var jo dumt men jeg bestilte fra Bildiagnosebutikken på Lørdag så den er sendt nå idag så jeg får håpe jeg mottar den imorgen. Jeg skal lese ut mapfil fra min ECU og sende den til TRF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå