StigJ Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Jeg har bare Proffesional radio i min og den har AUX volumjustering i menyen på radioen. Ergo 3 plasser å justere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Hmm, når jeg velger aux. Så kommer det bare connected device elns, å en innstillig jeg kan trykke på som heter set å der kan jeg bare justere bass å treble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Las på et annet forum der noen hadde problem med lav lyd på AUX (noe som virker som en gjenganger på E90 i følge google?) at di valgte AUX i iDrive før di koblet i kabelen i aux porten så i telefon/ipod/whatever.. Ser ikke helt hva forskjellen der skal gjøre, men for den personen hjalp det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Hmm. Det hørtes rart ut! Kan altids prøve. Men jeg har bestillt meg en y kabel med aux og usb. Så får jeg prøve å putte aux i 12v å se om det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Var det jeg synst og.. Hehe.. Vurderte noe jævlig før jeg postet det fordi det hørtes helt idiotisk ut Får håpe den nye kabelen fungerer da, irriterende med dårlig lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 haha, vi får se! Det skal i teorien fungere pga inline av aux inngangen har dårlig noe, å siden den nye kabeln blir plugget i lade/docking stikk så burde fungere. men det vil vise seg. må prøve noe vertfall, ganske irriterende ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Mulig denne tråden kan hjelpe deg? http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=399019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DKvelstad Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hei!Kanskje er jeg på jordet, men mener jeg har hørt noe med at utgangene på avspillingsenheter som telefoner/nettbrett o.l. har regler om hvor høyt de skal kunne spille.Dette for å unngå hørselsskader for de som hører på musikk med hodetelefoner over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hei! Kanskje er jeg på jordet, men mener jeg har hørt noe med at utgangene på avspillingsenheter som telefoner/nettbrett o.l. har regler om hvor høyt de skal kunne spille. Dette for å unngå hørselsskader for de som hører på musikk med hodetelefoner over lengre tid. Dette er helt riktig, derfor vil du ikke få samme volum, som på radio/cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå