Gå til innhold

Lite lyd under avspilling med aux. BMW E90

Share

Anbefalte innlegg

Las på et annet forum der noen hadde problem med lav lyd på AUX (noe som virker som en gjenganger på E90 i følge google?) at di valgte AUX i iDrive før di koblet i kabelen i aux porten så i telefon/ipod/whatever.. Ser ikke helt hva forskjellen der skal gjøre, men for den personen hjalp det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, vi får se! Det skal i teorien fungere pga inline av aux inngangen har dårlig noe, å siden den nye kabeln blir plugget i lade/docking stikk så burde fungere. men det vil vise seg. må prøve noe vertfall, ganske irriterende ja.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Kanskje er jeg på jordet, men mener jeg har hørt noe med at utgangene på avspillingsenheter som telefoner/nettbrett o.l. har regler om hvor høyt de skal kunne spille.
Dette for å unngå hørselsskader for de som hører på musikk med hodetelefoner over lengre tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje er jeg på jordet, men mener jeg har hørt noe med at utgangene på avspillingsenheter som telefoner/nettbrett o.l. har regler om hvor høyt de skal kunne spille.

Dette for å unngå hørselsskader for de som hører på musikk med hodetelefoner over lengre tid. 

Dette er helt riktig, derfor vil du ikke få samme volum, som på radio/cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...