KLB Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Hei! Har akkurat meldt meg inn her på forumet etter å ha kjøpt meg en "gammel" klassiker E32 - 735i - 1990 Når jeg satte meg inn la jeg merke til at rattet er "off center". Finnes det noen enkel måte å få dette justert på? Mange takk for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Enkleste er vel og kjøre så bilen går rett frem for så og stoppe og snu rattet (altså løsne rattet og flytte det)Men vil selvsagt ikke bli 100%, men du kan jo være heldig. Beste måten er nok og få utført en hjulstillingskontroll. Da stiller dem rattet i senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Det går ikke bestandig an å justere rattet slik du sier, Alpejohn, dog vet jeg ikke med E32. Men på generelt grunnlag så skal ikke rattet justeres om det ikke har vært avmontert. Man skal da foreta en 4- hjulskontroll med justering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Nei er vel kanskje ikke så heldig på nyere biler. Beste er nok hjulstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå