Sannor Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Da ble det endelig en 1-serie coupe på meg! Har alltid likt karosseriet på denne bilen, så når denne dukket opp for salg måtte jeg bare slå til. Hatt bilen i én uke nå, og er kjempe fornøyd!! Litt om bilen: 2008 123d Coupe i Le Mans blå! 63.000km på telleren per dags dato, alt av servicer er fulgt på Bilsalongen. Entusiasteid bil, så den er tatt veldig godt vare på. Det samme gjelder i mitt eie! Det første jeg gjorde med bilen var å vaske den skikkelig, polere opp for hånd og vokse bilen med Autoglym sin HD voks. Planer til bilen: Sorte Performance nyrer - Byttet Carbonleppe på bakluke - Bestilt Hvite Angel-eye - Bestilt Dobbel eksos Andre sommerfelger Kom gjerne med forslag/linker! Bilen har det meste av utstyr, full utstyrsliste: S1CBA CO2 equipment S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2MRA BMW LA wheel, M double spoke 261 P337A M Sports package S346A Chrome Line exterieur S3APA Windscreen with grey wedge S420A Sun protection glazing S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S502A Headlight cleaning system S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control, Teleservices S6FLA USB/audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite P7AZA Advantage + Comfort + Sport Package M S7SPA Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth L801A NATIONAL VERSION GERMANY S818A Battery master switch S863A Dealer List Europe S879A On-board literature, German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S999A Job control "HEA" S321A Exterior parts in vehicle colour S520A Fog lights S548A Kilometre speedo S851A Language version German Må vel legge ut noe bilder av den til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Gratulerer med flott bil med meget fin farge Blir nok veldig bra med planene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Gratulerer med veldig fin bil! Personlig ville jeg ha beholdt nyrene i krom, men smak og behag er forskjellig Kom disse bilene med haifinne-antenne som standard? 5-dørs varianten (E87) tror jeg kun finnes med vanlig pisk-antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Gratulerer med flott bil med meget fin farge Blir nok veldig bra med planene ) Takk for det! Liker denne fargen VELDIG godt selv Gratulerer med veldig fin bil! Personlig ville jeg ha beholdt nyrene i krom, men smak og behag er forskjellig Kom disse bilene med haifinne-antenne som standard? 5-dørs varianten (E87) tror jeg kun finnes med vanlig pisk-antenne. Takk skal du ha! Jeg vurderte å beholde de krom da bilen har krom vinduslister. Men med sorte ser den mye tøffere ut forfra, hvis jeg skal ha mørke felger blir nok vinduslistene også sorte. Syntes det ser veldig bra ut fra siden med krom vinduslister og blanke felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Da har jeg fått montert bakluke-spoileren! Fornøyd med hvordan det ble, ser veldig bra ut Krika reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå