awt Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Jeg hadde iPhone-dock i askebegeret på e46-en, ingen problem det med manuell girkasse. Et par bilder her. olchristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Ja glemte av hvor askebegeret var på e46 >.< trur også det blir for knotete med manuell oh sikkert ikke spesielt pent heller, nei du får forske litt på det ^^ Ah ja du har den kjipeste, da forstår jeg du vil bytte den ut Angående bassern så før du vel måle og spekulere litt blir nok bra tilslutt Sent from my iPhone using Tapatalk Ja jeg skal ut å sjekke litt angånde med subben spiller har jeg nesten bestemt for Jeg hadde iPhone-dock i askebegeret på e46-en, ingen problem det med manuell girkasse. Tusen takk for info på det fordi jeg har vært veldig i tvil om den kommer i veien eller ikke Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Da har valget blitt av spiller til bilen Eonon GM5150 Den blir bestilt ved neste lønning Ser ut til at dokking stasjon i askebegeret blir aktuelt takket være bilder og info fra awt. Fikk litt inspirasjon om lys i gir kula etter bildene jeg så Bare finne ut hvor jeg kan få tak i det noen som veit? link eller info tas i mot med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Girkule er original BMW, og fåes kjøpt hos "alle", dockingen er handlet fra 2point5.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 det var deilig i dag fikk jeg bilen ute på veien igjen var på eu godkjening gikk veldig bra null feil varmet litt i kroppen:) nå venter jeg bare på at skiltene skal komme! Så blir det bestilling av ny spiller til bilen om ikke så alt forlenge bestiller også samtidig dokking stasjon til askebegret! Kopp holder er også på listen!Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 +1! M3 Touring er værst! Sleng opp litt flere bilder av bilen etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg skal få lagt opp litt flere bilder etter jeg har fått vasket den i kveld etter så lenge på verkstedet er den møkkete og støvete Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 her er det 2 litt bedre bilder av bilen nyvasket utvendig var godt og se den ren igjen Skal få tatt litt bilder invendig når jeg stater på intriøret Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Følger med !! FEIT BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvor kjøpte du mtech bak fangeren foresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvor kjøpte du mtech bak fangeren foresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Den fikk jeg med når jeg kjøpte bilen så det veit jeg ikke desverre Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Okey! har leita litt men enten er de svin dyre eller så har de ikke -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Tror jeg har funnet til rundt 4 lapper tidligere på nette fordi min var rimelig skadet når jeg fikk den så har hatt den på plast sveising osv. Og blei en del glassfiber og sparkling får å få den pen hehe Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Pga tids mangel føler jeg at jeg får brukt den tiden lenger på bilen og synes det er så synd at jeg nå har lagt den ut for salg prisen er 190 000 dette er billig Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå