mlarsen Skrevet November 6, 2013 Skrevet November 6, 2013 Hei Skulle gjerne hatt litt hjelp fra dere etter jeg tok en diagnose på bilen min info om bilen E46 touring s54b32 motor Her er bilde med feil meldingene som kom opp på diagnosen Styre vinkel sensor har noen byttet dette selv?og hvor sitter den sensoren på bilen og er dette noe som anbefales og bytte?Electronic box fan Har prøvd og finne ut hva dette er fornoe men har ikke blitt klok på det? Noen som kjenner til dette? kam aksel sensor fikk jeg også en feil på! den har jeg funnet ut hvor sitter på motoren men den sitter ikke lett tilgjengelig Har noen forslag til hvordan enkelt bytte den eller har erfaring med den feilen?All hjelp tar i mot med takk delene er eller ikke bestilt forslag tas i mot med takk!
mlarsen Skrevet November 9, 2013 Forfatter Skrevet November 9, 2013 Bump Er det noen som har vært borti dette tidligere?
Otis Skrevet November 11, 2013 Skrevet November 11, 2013 Ble det lest av feil, så slettet også lest av igjen? Eller bare lest av, og du egentlig ikke opplever noen feil?
mlarsen Skrevet November 11, 2013 Forfatter Skrevet November 11, 2013 Det blei lest av og slettet! Kjørte en dag og leste av igjen dagen etter og samme feil kom tilbake! Motor lampa i instrument panelet Lyser dette kommer mest sannsynlig av Cam sensor! Jeg opplever ikke noe feil med bilen!
Otis Skrevet November 11, 2013 Skrevet November 11, 2013 Her er visstnok en DIY for rens/skifte av vifta som er 8F electronic box fan. http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=206764 Når det gjelder 133 steering angle sensor, CAN time-out, så er det veldig mye det kan være. Men jeg ville ha sett om man har noen flere funksjoner for å feilsøke akkurat på den. 07 inlet camshaft sensor er vel bare å skifte akkurat den sensoren. En DIY for sensoren på engelsk, uten bilder. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=245059
mlarsen Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 Tusen takk for hjelp og svar Otis Da skal jeg følge de guidene får å få fikset dette! Så skal jeg prøve og få feilsøke litt mere rundt det med styrevinkel sensor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå