powerfulglenn Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Fredrik: Den var faktisk ikke så dum da! Takker for tipset! Det er bra bmw520 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Men vet du hvordam man redigerer "emnet" på toppen? er ikke så vant til det nye forumet Edit: Fikk til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Men er det også noen som vil være med meg og arrangere dette her? Blir ganske vanskelig og planlegge osv etterhvert alene hvis det her blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Hadde vert artig får begynne å gjøre dieselpurka litt mer banevennlig jeg da Sent from my GT-I9305 using Tapatalk powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Hehe, kjør på! E39en din så ganske strøken ut i lakk osv Så møter du opp så gleder jeg meg til og se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Nå har jeg ikke 5'er lenger, ei heller BMW generelt, men hvis ikke hadde jeg nok tatt turen om det hadde blitt et banetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 morro med treff, jeg er med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Skal ikke se bort ifra oppmøte nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Hehe, kjør på! E39en din så ganske strøken ut i lakk osv Så møter du opp så gleder jeg meg til og se den Takktakk ja er i grei stand den, bortsett fra at kassa er i ferd med å begynne å krangle :/Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Påtide og flushe kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Påtide og flushe kassa? bytter den bare, har etter all sannsynlighet gått 240 000 på samme olje, må ut med 3 tusen for ny olje og nytt filter uansett, og jeg har ikke utsyr te å flushe så må betale noen for den jobben... får ny kasse som har gått 70k for ni tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Eg e med! powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 noen som vet når gs treffet er i bud til våren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Står ikke det på gs sin hjemmeside a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Står ikke det på gs sin hjemmeside a? ikke som jeg kan se...mulig de ikke har satt dato enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå