minim Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 On 17.1.2014 at 8:54 PM, Fredrik 90 said: Javel.... Kommer nok veldig an på bil også vil jeg tro, går jo selvsagt fint men antispinn lampa blinker bra ved pådrag. Har liksom aldri påstått at bilen min er ekstrem på noen måte, hvor tar du det tullet ifra? Men får se hva det blir til etterhvert, Quaife diff har står lenge på ønskelista Kan dette ha litt med å gjøre at den 215hk bensineren sikkert hadde maks moment på 5-6000rpm mot din som har det på 1500rpm og over et mye større register? Jeg kjenner igjen beskrivelsen du gir på snelle diesel med mye moment på bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 12 timer siden, minim skrev: Kan dette ha litt med å gjøre at den 215hk bensineren sikkert hadde maks moment på 5-6000rpm mot din som har det på 1500rpm og over et mye større register? Jeg kjenner igjen beskrivelsen du gir på snelle diesel med mye moment på bunn. Ja det er nok årsaken vil jeg tro. Sist dette ble diskutert å hadde jeg jo en 325d, nå har jeg 530d og akkurat det samme skjer her. Men jeg synes kanskje at E-diffen på F10 er litt mer effektiv til å fordele kreftene til hvert hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå