pure_stig Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Samboern har vært og handlet ny bil idag. 2008 Bmw 318d. Bilen har nye type Idrive "joystick" men har gamle typen skjerm og meny. http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e70-forum/51552d1315240330-idrive-update-question-old.jpg http://cdn.cnet.com.au/story_media/339295416/idrive-controller_1.jpg Er dette da en "mellomversjon" ? trodde nye typen "joystick" ville si nye typen idrive... (litt blank på dette enda) Bilen er ikke utstyrt med USB eller cd veksler. Problemet er da vi skal koble til AUX på telefon eller Ipod. Da blir lyden veldig veldig lav, og kun høyttalerne på venstre side i bilen virker. Noen som har noe forslag her? Er litt blank på dette her. Har søkt rundt både på forumet og nettet ellers, men blir ikke helt klok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Liten (business) eller stor (professional) skjerm? iDrive business ble oppgradert noe senere, men begge fikk nytt iDrive-hjul på likt. Uansett så høres dette ut som dårlig kontakt, ettersom det kun fungerer på en side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Liten skjerm på denne bilen. Hvis jeg har forstått rett så er dette en bil som var i overgangen som altså har ccc men allikevel nye typen iDrive hjul. Mulig det bare er dårlig kontakt ja. Kanskje jeg først skal prøve en annen kabel for å se om den kan være ødelagt. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Systemet ditt heter M-ASK, og dette var på biler med iDrive business frem til CIC-mid overtok i 2010 eller når det enn var. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 http://specdock.com/car/make/bmw/3-series/2006/bmw-3-series-2006-2012-iphone-and-iphone-dock-117.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Test med en annen kabel først ja, det er nok oftest synderen. Iom at du har lyd kun på den ene siden så er det typisk kabel/plugg-feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Det var heldigvis kabelen som var problemet. Ny kabel og alt funker som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyfish Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Har akkurat samme problem med min 320i 2008 modell. Forsøkt med ny kabel, forskjellige enheter tilkoblet. Alle har samme feilen. Lyden spilles kun i høyttalere på venstre side.Noen ganger slår lyden på høyre side inn, typisk hvis AUX ledningen blir lirket litt frem og tilbake.Dette sier meg at det er koblingen mellom AUX inngangen i armlenet og spilleren som har tilkoblingsproblemer. Noen som vet om dette er vanskelig å gjøre noe med? Til info så har jeg originalt anlegg (BMW professional radio) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Har samme problem som deg @flyfish, men dog på 320d 2009. Har også prøvd nye kabler og forskjellige telefoner, men samme problem. Med mye lirking og inn og utkobling av aux så får jeg lyd i hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå