simonsen9 Skrevet November 9, 2013 Skrevet November 9, 2013 Nærlysene (xenon) blinker av og til. jeg kan kjøre 5-10min også begynner de å blinke mange ganger og skru seg av ca 3sek så kommer de på igjen og kan blinke eller så fungerer de igjen, dette skjer ofte under kjøring. HVa kan det være? pærene, eller no annet??
Reef89 Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Setter en bukseknapp på ballastene. Siden du sier det skjer under kjøring er det ikke dumt å skjekke om mulig dårlige kontakter som slår ut lyse ved hump, vibrering osv.
Clevion Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Som Reef sier, høres det ut som det er ubalanse i ballastene og at de er på tur til og ta kvelden
Jås Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Min svigerfar hadde samme symptomer,der bytta han pære og har ikke hatt problemet etter det.
simonsen9 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Setter en bukseknapp på ballastene. Siden du sier det skjer under kjøring er det ikke dumt å skjekke om mulig dårlige kontakter som slår ut lyse ved hump, vibrering osv. Har sjekket om det er dårlig kontakt et sted men har ikke funnet noe.
simonsen9 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Begge lysene eller bare den ene? det er begge lysene, men ser ikke ut som de alltid blinker samtidig, kan eksempel bare være den ene som slår seg av uten at den andre blinker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå