bjorneoen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Selger en grå BMW E81 / E87 1 Serie M-Sport bakfanger med hull til PDC. Fangeren er hel og fin, bortsatt fra en sprekk nede på høyresiden som er lett å lime og sparkle over! Selges til 500kr til den som kommer å henter den! Kan sikkert sendes også men det blir verken lettvint eller billig tror jeg. Tlf: 41367093 Epost: bjorneoen@gmail.com Adresse: Beiaveien 13 3540 Nesbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 opp! BMW E87 / E81 M-fanger selges! Ingen som har lyst på M-fanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine87 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hei, Jeg er kanskje interessert... Det spørs bare hvor mye styr det er å ettermontere pdc. Vet du noe om dette? Bilen min har dessverre ikke pdc, men jeg har veldig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Hei, Jeg er kanskje interessert... Det spørs bare hvor mye styr det er å ettermontere pdc. Vet du noe om dette? Bilen min har dessverre ikke pdc, men jeg har veldig lyst på Hei! Det er ikke sånn kjempemye styr! Du trenger selve PDC modulen, denne fås både i to forskjellige typer, en med parkeringssensor både foran og bak og en med bare bak. Så trenger du en ny sånn knapperad under klimaanlegget der hvor du har setevarmer og sånt, du må ha knapp der for PDC for å skru av og på parkeringssensorene. Og så trenger du jo selve parkeringssensorene da. Jeg kjøpte selv en M-Sport bakfanger til min bil med hull til PDC, og jeg valgte å bare tette hullene uten å montere PDC. Hadde en kompis som lagde til plastikkringer som han festet i hullene og sparklet det vekk så lakket vi over og det blei helt usylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Man trenger kun knapperekke om man skal ha PDC foran. Biler med kun PDC bak har ikke denne knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Man trenger kun knapperekke om man skal ha PDC foran. Biler med kun PDC bak har ikke denne knappen. Takk for info! Det visste jeg ikke! Så man kan ikke skru av PDC'en om man kun har bak altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williambruun Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Har du fortsatt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Har du fortsatt denne? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå