eastsider Skrevet November 11, 2013 Skrevet November 11, 2013 Har luktet ganske greit diesel når bilen hsr stått på tomgang så tok en titt i motorrommet i dag og ut ifra dieselfilteret så går det en slange ut til et lite filter men det går ikke noe slange ut ifra det filteret igjen. Har lite erfaribg med motor på disse bilene og ikke på diesel spessielt Tok et par bilder så dere evt kan se hva som er problemet Azazelbonus reagerte på dette 1
Alpejohn Skrevet November 11, 2013 Skrevet November 11, 2013 Skal vel bare diesel inn og diesel ut på filteret, vertfall ikke noe som går ut i friluft. Ingen slanger som har hoppet av som du kan se? Kan du ta et bilde der slangen med filter kommer ut fra diesel filteret?
eastsider Skrevet November 11, 2013 Forfatter Skrevet November 11, 2013 Skal vel bare diesel inn og diesel ut på filteret, vertfall ikke noe som går ut i friluft. Ingen slanger som har hoppet av som du kan se? Kan du ta et bilde der slangen med filter kommer ut fra diesel filteret? Ser ikke noe slange som har hoppet av, kan ta et bilde av hvor den kommer ut i morgen. På bilde 2 ser man 3 utganger på en slange men en er blendet skal den være det?
Alpejohn Skrevet November 11, 2013 Skrevet November 11, 2013 Det er nok vacumslange. Så den skal nok være slik.
Hpi Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Det var ganske nylig en annen her inne som spurte om dette filteret på en TDS og jeg vet svaret var at det skulle være der for "pusting" eller noe slik. Ta et søk så finner du sikkert tråden. På denne andre bilen så var dette filteret reist opp i stående stilling. Sikkert lurt visst det lekker litt ut der at dette filteret på en måte blir høyeste punktet.
T.H.O Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Sjekk røra som går under bilen på førersiden. De kan ha en tendens til å begynne å lekke der.
eastsider Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 Sjekk røra som går under bilen på førersiden. De kan ha en tendens til å begynne å lekke der. Etter og ha sett bilen stått stille på tomgang så ser jeg at det kommer en flekk på disesel filter siden og ganske nøyaktig ved enden av motoren på samme side
eastsider Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 Nye bilder av hvor filteret kommer ut ifra
Alpejohn Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Merkelig, tror ikke faren min sin tds har sånnt.. :S Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
eastsider Skrevet November 13, 2013 Forfatter Skrevet November 13, 2013 Merkelig, tror ikke faren min sin tds har sånnt.. :SSent from my Nexus 4 using Tapatalk Skjønner lite selv hvorfor et filter på dieselfilteret?
Alpejohn Skrevet November 13, 2013 Skrevet November 13, 2013 Tror ikke min far har noe av det du har på filteret der.. Kun filter og ikke noe annet.. Kan sjekke senere. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
eastsider Skrevet November 13, 2013 Forfatter Skrevet November 13, 2013 Tror ikke min far har noe av det du har på filteret der.. Kun filter og ikke noe annet.. Kan sjekke senere. :)Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Takker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå