Gå til innhold

ECU remap chip for e46 coupe

supercz
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan er kvaliteten? virker litt billig?

bluefin er en grei "masseprodusert" løsning, ellers har du ESS(http://www.esstuning.com/) eller TRF her på forumet, som vet det som er værdt å vite om disse motorene. 

tenkte ess i egentlig men stemmer prisen på ess sin nettside? 40Tusen!? hvordan er kvaliteten på en bluefin remap? får du faktisk ordentlig efekt eller blir det mere som disse elendige chipene som man bare plugger inn?

Den kan vi remappe. Det er vel en 150HK versjon? Vi har tunet flere sånne og de rører seg greit etter en tuning. 184HK/396NM er oppgitte tall på 320D 150HK versjonen og prisen skremmer ingen, 3990,-

150hk ja. vil helst ha en løsning som ess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør samme jobben som ESS ja, leser ut originalfil og legger inn en moddet fil i ECU.

Jeg har prøvd Blufin og jeg ble ikke imponert, prøvde det i en Ford Focus 2.0TDI 2009mod.

jeg vil gjøre det selv, og ha mulighet til og bytte mellom orginal å den nye mapen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjøre det selv, og ha mulighet til og bytte mellom orginal å den nye mapen:)

Det kan du hos ESS, og tror også TRF leverer slike gjør det selv enheter. 

Ta en telefon, så får du svar.

ESS og TRF lager ordentlige maps, dvs de lager egen programvare. I motsetning til de fleste som bare selger en annens programvare, uten å egentlig kunne noe om det. Disse er det ingen grunn å handle fra.

Det du kobler til med en kabel er en tuningboks, og det ønsker du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du hos ESS, og tror også TRF leverer slike gjør det selv enheter. 

Ta en telefon, så får du svar.

ESS og TRF lager ordentlige maps, dvs de lager egen programvare. I motsetning til de fleste som bare selger en annens programvare, uten å egentlig kunne noe om det. Disse er det ingen grunn å handle fra.

Det du kobler til med en kabel er en tuningboks, og det ønsker du ikke.

vet at tuningboks er dritt:) skal se om jeg får en sånn ess remap eller en trf løsning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...