Gå til innhold

2004 mod E60 520ia automat selges 140000


eastsider
 Share

Anbefalte innlegg

Heftelsene forsvinner jo ikke automatisk om noen kjøper bilen din?? dette er det jo du som må sørge for å få slettet.

hvisdu leser hva jeg skrev så sa jeg at selskapene sa at heftelsene blir slettet ved salg, det vil si at jeg har en dialog med dem og det blir slettet ved salg så slipper flere og tenke på dette i fremtiden og heller se at jeg prøver og selge bilen og ikke ødelegge salgstråden min takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan jeg kan ødelegge salgstråden din ved å bringe frem fakta som du burde tatt med i fra begynnelsen.

 

Du burde hatt med noe sånt som "Heftelser blir slettet ved salg" Om jeg skal kjøpe bil og selger unlater å si noe om dette eller ikke skriver det i salgsanonnsen så styrer jeg rett og slett unnna og sikkert flere andre potensielle kjøpere,just saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan jeg kan ødelegge salgstråden din ved å bringe frem fakta som du burde tatt med i fra begynnelsen.

 

Du burde hatt med noe sånt som "Heftelser blir slettet ved salg" Om jeg skal kjøpe bil og selger unlater å si noe om dette eller ikke skriver det i salgsanonnsen så styrer jeg rett og slett unnna og sikkert flere andre potensielle kjøpere,just saying.

står i linken på finn skal ligge på første side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

er da ikke noe problem å kjøpe bil med heftelser, har selv gjort dette.     ringte og hørte hvor mye det sto i pant på bilen.   ga selger summen av bilen minus panten,  også ringte jeg banken og betalte inn heftelsene.   selger fikk "overskuddet" og banken fikk sitt.      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...