thomaszito Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hei! Noen som har noen råd for å få vekk skitt på felger som er sprayet med hvit Plasti Dip? Har prøvd alt fra Jif skurekrem til diverse felgvask produkter, men får det ikke rent… Redd for at Plasti Dipen må av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Har hørt om dette også. Pulverlakker dem da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Bruk vanlig felgrens! Fungerer kjempe bra. Ikke bruk prickbort, da ødelegger du dipn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Usj, fikk dårlig minne av å se de felgene, ikke vondt ment altså.. Har produsert de felgene i mange år og lakkert de. Jeg var våtlakkerer på felgfabrikk der denne ble produsert. Prod. nummer på denne var "290". Og var til tider vanskelig å lakkere Hehe Fine felger da Hvor er denne produsert? (står bak sikkert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Bruk vanlig felgrens! Fungerer kjempe bra. Ikke bruk prickbort, da ødelegger du dipn Har prøvd, men virker som at møkka har "satt" seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Har hørt om dette også. Pulverlakker dem da vel ja, men men er litt mer tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Usj, fikk dårlig minne av å se de felgene, ikke vondt ment altså.. Har produsert de felgene i mange år og lakkert de. Jeg var våtlakkerer på felgfabrikk der denne ble produsert. Prod. nummer på denne var "291". Og var til tider vanskelig å lakkere Hehe Fine felger da Hvor er denne produsert? (står bak sikkert) Hehe, har ikke ork til å ta de av nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hehe, har ikke ork til å ta de av nå Trodde du hadde de av Såg ikke før nå at de stod på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Har prøvd, men virker som at møkka har "satt" seg Rart. Prøv med turtle wax sin felgrens på rødflaske, spray på og la det virke i noen min. Gni ut med en svamp/felgbørste og spyl av. Det funket på mine i fjor vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Rart. Prøv med turtle wax sin felgrens på rødflaske, spray på og la det virke i noen min. Gni ut med en svamp/felgbørste og spyl av. Det funket på mine i fjor vinter takk for tipset, var dine også hvite ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Jeg hadde svarte, men de ble grå etter hvis tid. Brukte det jeg sa, ble svarte som bare det etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Jeg hadde svarte, men de ble grå etter hvis tid. Brukte det jeg sa, ble svarte som bare det etterpå yes! Skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Kjøpte denne Turtelwaxflaska, og har skubba og skrubba, men funka ikke Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slommerud Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Det finnes et produkt fra scandishine som heter alishine.. Litt usikker på hvor jeg fikk det fra men Google is Your friend.. Brukte det på helt rustrøde felger etter å ha kjørt litt vel lenge uten bremsebelegg... Spray på og gni av og felgen var som ny.. Alternativt kan du prøve iron-x (fås vel hos parts n retards)... Ser jo ut som sånn bremsemøkk... Lykke til:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Det funket ikke nei. Som slommerud sier prøv med iron x. Bilxtra har det, ihvertfall på Lørenskog. Hvis ikke det fungerer, kan det hende du må rive det av og legge ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå