Popza Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Kjøpte TUV godkjente 5mm spacere fra GS-bildeler. Noen som har fått disse/lignende spacere godkjent i vognkort? Er det noe problem å få dem godkjent? Skal på kontroll på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Spacere blir ikke godkjent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Spacere blir ikke godkjent.... Feil, spacere godkjennes ved fremlegging av tuv og at man ikke har mere enn 7.5mm endring i sporvidde på hver side. Lengd på hjulbolter skal også økes tilsvarende som mellomlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Snakket med statens vegvesen på telefonen om det. Men han jeg snakket med virket litt fjern så ble usikker(Han visste ikke hva spacere var, men mente det ble godkjent så lenge jeg hadde tuv), fordi jeg har lest mye rundt på nettet om at folk skriver "spacere blir ikke godkjent, blablabla". Har 5mm spacere som er tuv godkjent + 5mm ekstra lengde på hjulbolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Snakket med statens vegvesen på telefonen om det. Men han jeg snakket med virket litt fjern så ble usikker(Han visste ikke hva spacere var, men mente det ble godkjent så lenge jeg hadde tuv), fordi jeg har lest mye rundt på nettet om at folk skriver "spacere blir ikke godkjent, blablabla". Har 5mm spacere som er tuv godkjent + 5mm ekstra lengde på hjulbolter. Spørsmålet er da innpresset på felgene dine iforhold til hvilket innpress bilen skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Spørsmålet er da innpresset på felgene dine iforhold til hvilket innpress bilen skal ha. Har original BMW 15" til BMW E36 felg på, så det burde vel være riktig innpress til hva bilen skal ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Har original BMW 15" til BMW E36 felg på, så det burde vel være riktig innpress til hva bilen skal ha da? Jo alene, men med spacer havner du kanskje over grensa over hva som er tillat. Bør finne ut innpresset på felgene før du reiser inn, for spacere godkjennes i kombinasjon med de felgene du er der med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Spacere blir ikke godkjent.... Har 18mm spacer godkjent på min E61. Ingen problem. Jeg hadde nok litt flaks for jeg tror det er vanskelig å få godkjent av typen jeg har, som ikke skrus fast på navet først, men som fungerer kun som en mellomskive. Fikk godkjent felger og spacere med bare blide kontrollører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Har 18mm spacer godkjent på min E61. Ingen problem. Jeg hadde nok litt flaks for jeg tror det er vanskelig å få godkjent av typen jeg har, som ikke skrus fast på navet først, men som fungerer kun som en mellomskive. Fikk godkjent felger og spacere med bare blide kontrollører Jeg har ikke spacer som skrus fast. Har sånn som deg, som bare fungerer som mellomskive. *Jeg krysser fingrene og håper på at det går* Noen andre som har prøvd/fått godkjent spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 da er dem vanskelige i Oslo...spurte dem, de nekta....menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå