matsi Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 fikk tatt et par kjappe bilder med speilrefleksen i kveld også.. ikke den beste kvaliteten, da det blåste litt. så stativet ikke var helt stødig. Å SKITTEN bil
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Flotte bilder, liker at du bruker lokale steder
mlarsen Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Tips til senk/coilovers dette settet hadde jeg på E39 min veldig fornøyd pluss det er til en fin pris jeg vill anbefale dette http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/5-serie-e39/supersport-black-evolution
matsi Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 Da fikk jeg pakke i posten i dag Så satser på å få polert opp lyktene og montere i løpet av helga Skal også sote innerglassa VegarVS og Sondre92 reagerte på dette 2
VegarVS Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 det blir nok bra! gleder meg til å se resultatet
S. Gunstad Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Da fikk jeg pakke i posten i dag Så satser på å få polert opp lyktene og montere i løpet av helga Skal også sote innerglassa Dette skal bli artig å se hvordan blir. Har vurdert det en stund selv. Hvor kjøpte du de? Link Legg gjerne ut noen bilder av installasjon
matsi Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Skrevet Februar 7, 2014 Dette skal bli artig å se hvordan blir. Har vurdert det en stund selv. Hvor kjøpte du de? Link Legg gjerne ut noen bilder av installasjon Fant de på ebay. husker ikke akkurat hvor men. Bare å søke på bmw ccfl Skal prøve å få tatt litt bilder underveis, hvis jeg husker da hehe
matsi Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Da har jeg kommet igang. Å blitt ferdig med den en lykta. Ble litt forskjell.. Fikk desverre ikke tatt noen underveis bilder, men skal prøve å få tatt litt når jeg tar den andre lykta Innerlykta ser litt lysere ut en nærlyset, men det er pga det er linse i nærlyset så det blir med engang litt mørkere. Nå satser jeg bare på at slutt resultatet blir bra Sondre92 reagerte på dette 1
Mr Mykland Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Ser utrolig bra ut Gleder meg til å se når du får koblet de opp
matsi Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Da var jeg ferdig med begge lyktene Fant ut av at det var noe som var knekt inne i lykta, så det ble limt. Noe en ikke ser med mindre man studerer lykta Men ser at tilstanden på lykteglassa er i dårlig stand, så blir nok bytta ut etterhvert. Men for nå så gjenstår jo bare å få montert lyktene igjen, tid det vil skje vet jeg ikke enda. Da bilen står i garasje hos sjefen min, mens jeg har taxien hjemme. Fikk også handla meg en ny boks med plastidip her om dagen, så da står chrome'n for tur. Så ser jeg at jeg må få tatt litt rust på den ene hjulbuen og bakplata. Dørene ser jeg også har begynt å skinne igjennom med rust. Men der gidder jeg ikke å gjøre for mye. Bare jaller til no der, da de skal byttes ut uansett. Men her er i hvertfall noen bilder av lyktene ferdig og litt underveis (Ja er nok noe skrivefeil osv her. Skriver fra iPhone ) Sondre92 reagerte på dette 1
matsi Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Bestilte faktisk noen sånn Tysk flagg "sokker" til speilene i går også. Bare for moroskyld, så det kan jo bli litt gøy å se hvordan blir. Så kan jeg få skjult de ulakkerte speilene når det er fint vær hahaha
matsi Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Da har jeg montert lyktene. Må si jeg ble fornøyd Legger ved et FØR bilde og ETTER bilde.. Bare mobilbilder da Fikk også "sokkene" til speila i dag. Måtte bare prøve å holde de intil å se
VegarVS Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 var pene lykter, men de speilsokkene var merkelige aldri sett slike før!
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 pen bil! men hvis du skal bytte ut intriøret så bytt ut dashbordet med svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå