Thomas Ø Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Hei! Har en 2002 E39 520i, når jeg starter bilen og motoren er kald, så går den på veldig lavt turtall, bilen rister og blir nesten kvælt.. Om jeg holder den på "normal tomgang" med gassen, til motoren går litt opp i temperatur, også skrur bilen av og på, går den helt som den skal igjen.. Men motorfeil lampe vil lyse noenganger.. Noen som vet hva det kan være? Har kjørt diagnose, legger ved feilmeldingene
Thomas Ø Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 Når den fusker, så virker det ikke som den går på alle seks, om det var det du mente. Men når jeg skrur den av og på når den har fått litt temperatur gjør den det :s
Bmwrob Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Virker som om noen eller en av coilene dine holder på å kverkes.
Thomas Ø Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Robella - hva anbefaler du at jeg gjør? Er det en måte og sjekke hvilken av coilene som er gående? LK - første jeg prøvde var og bytte tennpluggene, når jeg gjorde det sjekka jeg også hettene, det var ikke noe galt med de (som vi kunne se)
lagunilla Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 ta ut en og en coil, den som ikke reagerer ergåen.
Thomas Østli Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Lagunilla - Lar jeg bilen stå og gå, mens jeg tar ut en coil av gangen? og om tomgangen ikke endrer seg når en coil er ute, så er coilen gåen?
LK Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Hvis du tar ut pluggene vil du nok også kunne se hvilken som ikke er helt med. Den vil antagligvis være svartere og mer fuktig enn de andre pluggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå