chrisen Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Hei, regnet øser ned på vestlandet og i dag når jeg skulle sitte meg inn i min kones bil på passasjersiden sa det plask i det føttene traff dørken. Noe som har tips til hvor vannet pleier å finne veien inn i disse bilene? Gjelder en e46 touring fra 2000. Er kun vått på passasjersiden fremme, ellers er det tørt og fint.. Tips og råd motas med stor takk..
hsd Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 https://www.google.no/search?q=site:bimmers+fuktsperre&source=lnms&sa=X&ei=kn-HUquqL4qs4ATN_4GYDw&ved=0CAYQ_AUoAA&biw=1525&bih=741&dpr=0.9#q=site:bimmers.no+fuktsperre samme for alle biler, av med dørtrekk og lim fuktsperra på igjen
chrisen Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 Da styrker det kanskje mistanken min om at døren er full i vann da døren er meget rusten i bunn.... Burde sikkert skiftet hele døren og ikke bare fuktsperre.. Noen som vet om noen brukte touring dører, panser og bagasjelokk uten rust?
Kattlikzm Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 prøv å bytte fuktsperre først Det fungerte i min e36 sedan. Nå var det ikke kliss våt som i din kones bil, men var ganske vått.
chrisen Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Tok av den gamle fuktsperren og festet den på nytt med tech7. Så får vi se om det hjelper og ta den gjerne holder tett ett år til.... Den gamle var helt løs enkelte plasser så kan jo håpe at det var feilen?
StigJ Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Da styrker det kanskje mistanken min om at døren er full i vann da døren er meget rusten i bunn.... Burde sikkert skiftet hele døren og ikke bare fuktsperre.. Noen som vet om noen brukte touring dører, panser og bagasjelokk uten rust? Se om de ikke har en på koed.no Husk at touring og sedan har samme dører. Jeg kjøpte til min gamle E46 der. Kosta under 1000 lappen for en rustfri. Ikke samme farge da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå