pompel123 Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 E87 2010 , Hvor sitter ballasten til xenon lysene? Fikk en feilmelding: dipped beam right failure, fant fort ut av lyset på høyre side ikke fungerte, Hadde noen D1S pærer liggene, så jeg prøvde og bytte, men dette hjalp ikke. Da tenkte jeg at det må være ballasten som har gått. Noen som vet hvor denne sitter? Takk
awt Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Den sitter under lykten. Jeg er usikker på om det er mulig å komme til den uten å fjerne lykten, og isåfall må fangeren av.
lagunilla Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Trenger ikke å ta av fanger. Av med lokariskjerm og deksel under motor, så er du der;)
awt Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Må ta av fanger for å ta utav lykten, men det er godt mulig man slipper å ta ut lykten ja.
lagunilla Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Leste litt fort der, stemmer at man må av med fanger for å ta av lampa ja, men ikke for å bytte ballast. Beklager det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå