bmw-E30 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Fjernlysa i min E46 fungerer ikke. Får strøm fram til kontakt osv, men når jeg trekker lyshorn hendelen til meg så skjer det ingenting. Og når jeg dytter den fra meg(fjernlys) så tenner ikke fjernlysa innerst, men nærlysa tenner(bi-xenon?) Lyset i instrumentpanelet tenner, men ikke de innerste fjernlysa i instrumentet. Vil helst ha det i år nå når det begynner å bli så mørkt ute. Har xenon både i nær- og fjernlys og det har funka fint tidligere. Noen som har noe tips til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Ihvertfall ikke gass, men mer sannsynlig med viftemotstanden. Det er ihvertfall en kjent feil/problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Okei. Rekner med det er denne motstanden eg skal ha da? http://bmwfans.info/parts-catalog/64118372775 Men på M47n som jeg har, så står det bare compact, men rekner med det passer på min og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Fått rett nummer nå, 64 11 69 23 204. Så da er den blitt bestilt takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Jeg kan såklart ikke garantere at det er den som er defekt, men det er den som er mest sannsynlig utifra hva alle andre har problemer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Nytt spørsmål... noen som har svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Så det eneste som ikke virker når du aktiverer langlys er de innerste lysene i lyktene foran? Har du mål strøm fram dit? I såfall er det vel defekt LCM om du ikke har strøm fra til de innerste lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Når eg aktiver langlys så lyser det bare ytterst, ikke innerst som det har gjort tidligere. Ja, har målt strøm fram dit, og testa xenon kitta på andre biler. Ved verken langlys eller lyshorn så tenner ikke innerste lykter Dyrt/vanskelig å bytte LCM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Men vis du har Bi-Xenon så trenger du jo ikke de innerste fjernlysa? Jeg har Bi-Xenon på min bil, dog nyere modell, men de innerste lysa mine funker som sånne lys som lyser opp vis jeg har så så mye rattutslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Er vell ikkje bi-xenon på E46, men det virker sånn. For før så tente dei innerste lyktene, men nå plutselig funker verken fjern eller lyshorn. Prøvde på min bror E60, når jeg dro hendelen til meg så tente lysa seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå