Gå til innhold

Retrofit av elektrisk ratt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt elektrisk justering av ratt, men ble plutselig usikker på om dette er avhening av el. seter m/memory, så litt på wds

Jeg har elektriske seter uten memory, virker rattet med bare spenning og jord eller går det virkelig gjennom memory enheten som jeg mener å forstå.

Google hjalp lite, Så da prøver jeg Otis og Alpejohn istedet.

Skrevet

Hei,

Ser ut som du må ha memory på setene også..  :huh: 
Guide

Men vil jo tro det er mulig og bare sette strøm på for og kjøre den opp og ned osv. Men da vil den ikke gå opp når du stopper bilen, og ned når du slår på tenninga.

Så da er på en måte hele vitsen borte etter min mening.  :)

Skrevet

En ting er vertfall sikkert, jeg skal aldri ha bil med manuell rattjustering igjen!

Faen meg greit og slippe og tvinge seg mellom rattet og setet når man skal ut! Absolutt verdt det! :)

Skrevet

Hehe, det kommer selvsagt veldig an på hvor lavt du har rattet, og hvordan du har setet innstilt. :P

Jeg liker og ha rattet ganske lavt ned, og når da setet står i passe høyde blir det litt trangt mellom når man skal ut.

Med auto opp ned så kan du ha alt så trangt du bare vil, siden det blir GOD plass når du stopper og skal ut.. :) Tvinge høres

kanskje litt sterkt ut, men blir liksom ikke så god plass mellom rattet og setet når du skal ut. Med ratte oppe blir det noe HELT annet. :)

PS, er ikke så høy, ca 1.80 :P Ikke spesielt feit heller, ganske normal :P

Skrevet

Skjønner, hehe.

Skal se om Jeg får til memory på setene i første omgang, så får vi se hvordan det blir med el. ratt justering. Memory funksjon må kodes, right?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...