lagunilla Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Har kjøpt elektrisk justering av ratt, men ble plutselig usikker på om dette er avhening av el. seter m/memory, så litt på wds Jeg har elektriske seter uten memory, virker rattet med bare spenning og jord eller går det virkelig gjennom memory enheten som jeg mener å forstå. Google hjalp lite, Så da prøver jeg Otis og Alpejohn istedet.
Alpejohn Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Hei, Ser ut som du må ha memory på setene også.. Guide Men vil jo tro det er mulig og bare sette strøm på for og kjøre den opp og ned osv. Men da vil den ikke gå opp når du stopper bilen, og ned når du slår på tenninga. Så da er på en måte hele vitsen borte etter min mening.
lagunilla Skrevet November 18, 2013 Forfatter Skrevet November 18, 2013 Ser den. Alltid gøy med ekstra utstyr. Da skal jeg få ordna memory seter først;) Takke for svar!
Alpejohn Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 En ting er vertfall sikkert, jeg skal aldri ha bil med manuell rattjustering igjen!Faen meg greit og slippe og tvinge seg mellom rattet og setet når man skal ut! Absolutt verdt det!
lagunilla Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Tvinge seg ut:P? Hvor høy er du? Hehe, har ikke opplevd at jeg måtte tvinge meg ut av en E39, er da ikke såå trangt der?
Alpejohn Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Hehe, det kommer selvsagt veldig an på hvor lavt du har rattet, og hvordan du har setet innstilt. Jeg liker og ha rattet ganske lavt ned, og når da setet står i passe høyde blir det litt trangt mellom når man skal ut. Med auto opp ned så kan du ha alt så trangt du bare vil, siden det blir GOD plass når du stopper og skal ut.. Tvinge høres kanskje litt sterkt ut, men blir liksom ikke så god plass mellom rattet og setet når du skal ut. Med ratte oppe blir det noe HELT annet. PS, er ikke så høy, ca 1.80 Ikke spesielt feit heller, ganske normal
lagunilla Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Skjønner, hehe. Skal se om Jeg får til memory på setene i første omgang, så får vi se hvordan det blir med el. ratt justering. Memory funksjon må kodes, right?
Alpejohn Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Det er jeg ikke sikker på, men det er vel ikke umulig det nei. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
bjalle Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Feite tyske direktører har nok vært hovedårsaken til at bilen kunne leveres med memory ratt,Ja det må kodes etter montering hvis du klarer det,er ikke lett å få til ,jeg ga opp på min forrige e39,var for mye kabler og styr som måtte tilpasses.Må jo ut med sort sett alt foran i bilen.http://forum.bmw5.co.uk/topic/54775-e39-electric-memory-seat-install-guide-how-to-pic-heavy/?&p=566184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå