MariusPeders1 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Heisann. Har fått et godt tilbud på en ny hovedenhet til bilen min, da min egen tok kveld. Men, er forskjellige kontakter på baksiden i forhold til den jeg har i dag. Det første bildet er den jeg har i dag, det andre bilde er den jeg har fått tilbud på. Vil det passe/fungere selvom det er andre kontakter? h. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Dette er en amerikansk utgave ser jeg. Står Sirius på den og det er radio via satelitt som de bruker i Statene. Når jeg tenker US utgave så mener jeg at fremdeles de bruker kun partallfrekvens på FM-båndet. Da vil du nok få inn mye mindre kanaler enn på din gamle radio. Hadde jeg vært deg så hadde jeg styrt unna og funnet meg en europeisk en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusPeders1 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Det står som regel Sirius på de europeiske også av en eller annen grunn. For meg ser det ut som om den nye er en CIC-mid (neste "generasjon"), og da må du bytte skjerm også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå