Traktortom2 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Hei. Jeg har nå søk og sammenlignet priser og merker på spesialspillere til min e46 og jeg føler jeg ikke kommer noen vei. Hvem spiller anbefaler dere? Fått beskje om å holde meg unna dynavin. Og jeg ønsker meg android.. Andrive får bra anmeldelser, men funker det ikke å kjøpe noe fra kina/hong kong også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Kina-spillere er generellt dårlige, så da kan du like godt kjøpe en dynavin. Men hvorfor ikke bytte til en skikkelig spiller da?? Noe fra pioneer eller alpine feks. Lyden blir jo mange ganger bedre, og du får de funksjonene du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Du må nok kjøpe ei 2 din ramme og evt flytte litt på klimaen etter det jeg har lest litt. Søk på forumet, google eller andre nyttige steder så finner du sikkert alternativet. Jeg kjøpte en pioneer 1 din spiller for min E39 og har ei rimelig stygg ramme rundt osv, men når jeg kan streame via bluetooth fra telefonen som har spotify og har rød farge på displayet, så er jeg fornøyd. Hva og hvorfor trenger du android for å høre musikk? Har du et mobilfeste har du navigasjon og alt slikt på en vanlig smarttelefon? Jeg kjøpte denne til min bil: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=12383&katid=1204&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 det jeg er ute etter er å holde bilen mest orginal, altså kjøp av vanlige 1-din spillere er ikke aktuellt, samme gjelder vanlige 2-din spillere med deksel rundt, det se for harry ut. så er ute etter spesialspillere for e46. Dynavin har jeg ringt rundt og fått så mye dårlig tilbake meldinger om att den er ikke aktuelt! spilleren må ha: dvd spiller handsfree bluethoot kompatibel med multifunksjonsratt android hvorfor android: med en android spiller har jeg større mulgiheter for å modifisere spiller etter eget behov (apper for avlesning av all elektronikk i bilen ovs) jeg lager en "type" show bil der det blir skjermer i nakkestøtter, pc cube og ps4 i bilen ett stort multimedia anlegg som kobles via denne spesial spilleren. alt vil se orginalt ut og laget på en måte så ting ikke synes. (ps4 vil bli demontert og modifisert så kompinentene blir fordelt utover side deklene i bagasjen og cd inngangen kommer foran ved spilleren) ett stort prosjekt. trenger da en spiller som lett kan modifiseres etter eget behov og til en grei pris! Er ikke mange som har stor peiling på disse spesial spillerene! Sånn jeg ser det, kan jeg kjøpe en "kina" utgave med android 4.0 og alle ønsket funksjoner for en billig pris 500$ i steden for å kjøpe noe dyrt som fungerer dårlig. meeen, er det noen merker jeg MÅ holde meg unna? og har noen noe erfaring fra "andrive" sine spillere? https://www.google.no/search?q=e46+spesialspiller&rlz=1C1ASUT_noNO511NO511&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=s9WPUuy-E6eK4ASS2IGQCw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1178&bih=572 Dette er utseende på spiller jeg er ute etter! Takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Ah, da ser jeg hva du har lyst på. Av det jeg har lest, er det ikke så veldig mye bedre enn dynavin å få der ute. Tror jeg har lest flest kommentarer hvor folk mener dynavin var først, og så kom andre diltende etter. Feks eonon sin til E46 http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-Car-GPS/BMW/D5150.html Se litt på engelske forum og slikt så finner du mange erfaringer. Tror erfaringene er som med Dynavin, litt opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 har sett på eonon men dem har ikke android ellers har jeg fått sansen for den spilleren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Denne er vel den beste jeg har vært borti: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1163_1203/products_id/5678 men den har ikke android... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Bare vær obs på at med de fleste 2-din, må du skjære i plasten, mekke til og lime igjen (bak spiller), et metallstag som er i veien osv. Derfor jeg kjøpte dynavin. Plug and play, ser fin ut og bilen trenger ikke moddes. Har D99+ windows vel og merke, pga dårlig oppfatning av android på dynavin. Selv er jeg fornøyd med spilleren, men den hadde defekte linjeutganger til forsterker, så den er sendt til fabrikken for bytte i ny. Synes også den kunne støttet flere filformater av video osv. Har god nok oppløsning, men pga støtten, er det ofte dårligere musikkvideoer enn det kunne vært. Men DVD plater blir bra. Så burde det vært mulig å bruke ekstern HDD, men det er for lav volt i USB, så må i så fall koble på annet dilldall i bilens elektriske for å få kontakt med HDD. Så nå bruker jeg bare minnepenn og iPod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 nå begynner vi å snakke her men har til og med blitt oppringt av leverandører og selgere fra forskjellige nettsteder der da anbefaler meg å trekke tilbake bestillingene mine på Dynavin sin d99+ androind bedrunn av treghet, buggs og sånn ting. men de seier fortsatt att det er en bra spiller, men etter mye missnøye fra brukere, er der mange av dem som trekker denne spilleren tilbake fra butikkene sine. så ennå ikke finnet spiller som har mye av det samme men fortsatt android/windows liker spilleren du fant "Major", men ser ikke om denne er android eller har mulighetene for å ha avlesning av (voltstyrke, oljetemp, motor,temp ovs.) om jeg finner en spiller som har disse avlesningene og fortsatt, internett og nettflix ovs. kan jeg gå vekk i fra android takker masse for hjelp så langt folkens håper på flere forslag, takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Sjekk ut Parrot Asteroid Smart Den er tynn nok til at du slipper å modifisere HVAC boksen bak spilleren også (cirka halve dybden til en normal 2-din spiller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 har sett på Parrot Asteroid Smart også... funksjonene og mulighetene med denne spilleren en bra, men ikke mulighet for dvd der. også alle 2-din spillere må jeg ha dette deksle rundt spilleren, noe jeg ikke ønsker. er derfor jeg ser etter spesialspillere, de har utseende som får spilleren til å se orginal ut og dem har de knappene og volum justeringene som er helt like som på vanlig orginal spillere til BMW... er derfor dette ikke er så lett. om jeg hadde gått for vanlige 2-din spillere med e46 dekslen ramme rundt, hadde jeg funnet spiller for lenge siden. markedet blir en del mindre og mer uvist når man går for disse spesialspillerene til de forskjellige modellene hehe men takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Etter å ha lest denne tråden tror jeg at min spiller blir en slik en: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546 ser ut for å være bedre enn Dynavin, samt at det er ett rent Android system som de kommer til å fortsette å videreutvikle i motsetning til Dynavin. De har til både E46 og E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå