Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk byttet den fremre bærearmen v.bak igår. Så jeg gledet meg sykt til knirkingen skulle bli borte, da jeg jekka bilen ned så kom det stort forbannade sukk i meg. Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirk -.- Nå skjønner jeg ingenting. En kamerat av meg som har verksted, fikset knirkingen midlertidig ved å spraye litt rustløser i foringene på bærearmene. Det funket i 1 dag riktignok, men det var jo der det kom ifra. Nå er begge bærearmene byttet og still knirk. Men nå har jeg ikke gjort det samme som vi gjorde på den bakre bærearmen da. Som var å skru den fast mens hjulet ville vært i kjørestilling. Så tenkte å prøve å løsne igjen deretter ta jekken under hjulet og skru den fast i mens den er jekket opp. Håper det løser saken. Personlig hater jeg at det knirker, føles ikke godt å cruise litt i vårsola og så kommer bestemorgikt lyden fram.. :P

Gleder meg sykt til sommertreffene starter. Blir grumt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta den nedre foringa ytterst på bærearmen som sitter i bosset bak? Rund sånn kuleforing som har lett for å knirke, bytta de på min å da blei det gudskjelov stille:) fin bil du har, gleder meg til å se den med folie og m fangere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta den nedre foringa ytterst på bærearmen som sitter i bosset bak? Rund sånn kuleforing som har lett for å knirke, bytta de på min å da blei det gudskjelov stille:) fin bil du har, gleder meg til å se den med folie og m fangere:)

Vet ikke om jeg skjønte helt hvor det var henn :P Som sagt har jeg ikke allverdens greie på bil. Ble byttet diverse foringer når jeg hadde den verksted i vinter. Mulig det var en av de som ble byttet.. Men det må da være noe med bærarmene siden de fikk fikset det sånn delvis og nå er de bytta så da skulle det vel vært borte men :o Nå skal de se på det igjen de som kan det til uka så da blir det vel bra. :)

Takker, ja gleder meg jeg også, blir i slutten av April, starten av Mai at den får folie så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde fast fremre bærearm i kjørestilling idag, uten at det hjalp. :( Mente du nr. 2 på denne etk tegningen? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_33/33_0519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei meg selv og sjefen på jobb, så er spent på resultatet da hverken jeg eller sjefen har gjort det før, kun enkle striper og dekor. Så finishen blir nok ikke helt rått men tror det blir bra :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde fast fremre bærearm i kjørestilling idag, uten at det hjalp. :( Mente du nr. 2 på denne etk tegningen? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Etk_33/33_0519

Knirking i bakstillingen er som oftest nr. 2 ja ;) Er en grunn til at den kalles "knirkeforing" :)

Så ut som en fin farge på folien! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirking i bakstillingen er som oftest nr. 2 ja ;) Er en grunn til at den kalles "knirkeforing" :)

Så ut som en fin farge på folien! Lykke til!

Det er det ja, virker litt logisk når den har fått det navnet :P

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...