Designer Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Takk Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Men er den knirkeforingen vanskelig å bytte? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Ikke om du har et slikt verktøy: http://m.ebay.com/itm/251479813795 Her har du en god guide også: http://www.beisansystems.com/procedures/swing_arm_ball_joints_procedure.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Ikke om du har et slikt verktøy: http://m.ebay.com/itm/251479813795 Her har du en god guide også: http://www.beisansystems.com/procedures/swing_arm_ball_joints_procedure.htm Takker, får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Tok noen shots av bilen mens jeg var i Fagernes i kveld Freakshow og knut811 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Denne bilen har forbedra seg mye. Ikke mye som skal til. Skulle bare vert en smule lågere er fin plass å ta bilde på utafor fk senteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Var blitt pen denne nå Enig med Joachim, den kunne vert litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Denne bilen har forbedra seg mye. Ikke mye som skal til. Skulle bare vert en smule lågere er fin plass å ta bilde på utafor fk senteret Var blitt pen denne nå Enig med Joachim, den kunne vert litt lavere Mange takk Jeg vurderer litt lågere foran, får se hva jeg gjør Fk-senteret skal jeg huske til neste gang , Har ikke vært over til Fagernes siden ja?, mulig jeg var der før jeg var fylt 10 en gang Abre med å reise dit, er vegen over Golsfjellet. Fytti! Ja der er det omvendte fartsdumper for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 D er heilt jævlig over der. Va over til Gol for og godkjenne e46 min i fjord, å d gikk sakte hadde ikke kommi over der med e90'n trur jeg Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 D er heilt jævlig over der. Va over til Gol for og godkjenne e46 min i fjord, å d gikk sakte hadde ikke kommi over der med e90'n trur jeg Haha Ja skal man over der så er det bare å ta med i betraktning på tillegg i tia i hvertfall med låg bil. Gjelder forsåvidt andre biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Har du bilde av fargen på folien? og noen flere inteiør bilder? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Her er som etterspurt av Freakshow, noen flere interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Så kjempe fin ut Ser du også har foliert inteiør listene dine gamle var treverk ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Så kjempe fin ut Ser du også har foliert inteiør listene dine gamle var treverk ? Sent from my iPhone using Tapatalk Treverk var før ja, og det blei borte fort for å si det slik Tenker å ta å foliere listene igjen på nytt. Prøve å få det bedre enn det er nå, er noen dårlige avslutninger på hjørner og slikt som jeg ikke er fornøyd med. Mulig at det blir sorte sportsseter og sorte dørtrekk med tiden. Også lyst på et M-sport ratt til å bruke på sommeren også sette på igjen bussrattet til vintern, da det er så deilig med varme Får se, blir i hvertfall ikke med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 hehe fikk det tydeligvis til på akkuratt samme måte da xD bare kjør på i stede for å bytte tilbake så kan du jo se om du finner et sports ratt med varme ferdig så slipper du og bytte fram og tilbake skulle du ha led i AE?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 hehe, Jeg vil gjerne kjøre på! er bare min venn lommeboka som er litt mer gnien :/ Finnes det?! mente at ikke Sports rattene kom med varme jeg men? Finnes det så klart tar jeg det Koster vel skjorta som alt annet Led skal inn ja, skal kode us-blinkers når jeg får bmw scannern Samt skal bli digg å få sikkelig tåkelys når de nye fangerne omsider kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå