Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Dør stolpene mente jeg selvfølgelig tenke jeg skulle bestille til min oh prøve Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 For sent for nå gitt La på matt idag på krom listene. Ble fornøyd med matt, men kanskje det blir enda bedre med gloss.... Lar det være slik enn så lenge i hvertfall. Så får jeg ta listene på fangeren og nede på døra i løpet av uka. Fikk også en eske fra bilpleiekongen.no idag. Bestilte meg litt div utstyr og midler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hehe okey! men hvor mye folie brukte du på bilen din? Pg hvor bestilte du fra? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Det gikk ca 15-20m og bestilte via jobben. Husker ikke hvem leverandøren var men begge rullene var 3M. Man har jo Avery også. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Okey Lyst å prøve selv Oo Men redd for at det blir dårlig >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Er jo bare å prøve. Vanskeligste er hjørner, men med flittig bruk av varme pistol(ikke for mye) og en medhjelper så går det bra. Men som sjefen min sa, det kurset han var på kom til nytte. 3m folien er veldig lett å jobbe med da så, særlig den matte visstnok. Chrome folie er den vanskeligste har jeg hørt. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Koster sirka 5000kr med 2x 10.5mx1.5m fra Ebay det er med toll og frakt. Trur du det blir for lite på en touring? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Vet ikke, normalt på en bil var visst 15m. Og man bruker alltid litt mer... Hør med Tzunami hva han brukte på sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 jeg kjøpte 75ft x 5ft til touringen, det holdt akkurat med litt prøv og feil blir vel ca 23 x 1,5 m ligger på ca det 5000,- det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Okey takker da var det bare og sette seg i tenke boksen å se om man tør å legge deg ut på et så stort prosjekt når man ikke har peiling på hva man holder på med xD Sent from my iPhone using Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Se mye på youtube, kanskje? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hehe ja får vel forske litt! eller sjekke pris i Russland Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Hehe Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Se mye på youtube, bestill deg litt folie, så du kan prøve på en skjerm eller noe liknende først, så tar du del for del skjerm, dør osv er ganske enkelt, tak og panser er enkelt (man bør være 2) fangere begynner å bli vanskeligere, så her gjelder det å ha tunga rett i munn har hørt om flere som har delt e39 m-fanger i 3 deler for å legge det enklere, selv måtte jeg snitte folien øverst på frontfangeren... Jo mindre du strekker når du legger på, jo enklere er det mtp rette flater.. stå et varmt sted, og ha en varmepistol tilgjengelig per pers, det letter jobben MYE!! pass på varmestyrke og avstand til folien når du folierer, for sterk varme og kort avstand brenner FORT igjennom folien! Lykke til Designer og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Det Tzunami sa Vi klarte faktisk fangeren i en, utrolig nok. Må være obs på varmepistol ja ikke dra samtidig når man strekker. Fort for å ryke da. Varm først, strekke så raskt etter på. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå