homble Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 må etterfylle opp mot 2 liter frostvæske i uka, lekker uder bilen ser jeg, noen som har anelse og erfaring med sånt? har kjent over alle slange og det er ikke fra de, og det er heller ikke fra radiator? er det dårlige pakninger da? er ny toppakning for 1år siden, og nytt toppdeksel( det av plast som er på toppen, ikke beskyttelses dekslett helt på toppen så klart noen tips`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Det hadde kanskje hjulpet om du hadde nevnt hvilke modell du har. Har du feks E39, er det vanlig at du får lekkasje i plastdelene på radiatoren. Ofte det knekker hvor øverste slangen festes på radiatoren. Hadde dette på min feks. Så det bare når motoren var varm da den ikke lakk noe når det var kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Kan være vannpumpa som lekker. Kan også være koblinga i torpedoveggen inn til varmeapperatet. Skriv litt mer info om bilen, og hvor det lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 legg ut litt info om åssen bil ,årsmod og motor Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Er dette en E39, så tipper jeg at det eksp. tanken.Lekkasjer på disse er ikke uvanlig, noen få ganger er det O-ringen(e) på eksp. tanken som lekker men som oftest så danner det seg en liten sprekk som er nesten umulig å se, helt nederst og inn mot radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 haha ja sløft av meg er en m47 på e46 99 lekker ikke fra radiator, men det kommer frostvæske på acreima og viftereima så må nok være på forsiden av blokka, har ikke frostvæske i olja , hvor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 136 uten commonrail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Sjekk termostat for sprekker, i plast nede forran på motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 termostat ja, har ikke fått sjekk den for lekasjer, men motoren blir ikke ortlig varm så den hadde jeg planer om og bytte uansett. kansje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå