joakim.L Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 (endret) har en e39, 97mod som ikke holder på strømmen på batteriet, har byttet til nytt batteri, gikk fint i sommer, men når det blir kaldt så er strømmen borte, bruker start kabler da starter den å går helt fint, helt til jeg stopper den da er den død igjen. noen som vet hva problemet er? Endret November 24, 2013 av sjøbuse Endret topic
Haug530D Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 har en e39, 97mod som ikke holder på strømmen på batteriet, har byttet til nytt batteri, gikk fint i sommer, men når det blir kaldt så er strømmen borte, bruker start kabler da starter den å går helt fint, helt til jeg stopper den da er den død igjen. noen som vet hva problemet er? Har du målt om dynamoen lader nok? skal vel gi rundt 14,4V med motor i gang.
joakim.L Skrevet November 24, 2013 Forfatter Skrevet November 24, 2013 har målt på dynamo, den måler over 14v, syns det er¨så rart når den funker hele sommeren, men når d blir litt minus grader så forsvinner strømmen, hmm, kan d være noe som stjeler strøm tro????
Alpejohn Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Få lånt deg et tangampermeter og mål strømmen mens du napper ut ei og ei sikring.Da vil du kunne lokalisere kretsen "strømtyven" er tilkoblet.Deretter er det enklere og finne synderen. Dette bør vel gjerne gjøres etter bilen har gått i dvale, ca 15-20 minutter. Det ser du når lyset på girvelgeren (automat) slukker. Om du opner døra våkner den igjen, så du bør opne bagasjerommet og lage alt klart, og vente på at den sovner.La døra og bagasjeluka stå open, sånn du kommer deg inn for og nappe ut sikringer osv. Har vært noen tråder om slike problemer her på forumet før. LydMekk reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Kan være det nye batteriet som er kaputt også.
powerfulglenn Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Kan jo hende det med batteriet, men er rart :SMen har du telefon innebygd i bilen? Orginal cd spiller? Min var også sånn med strømmen helt til jeg byttet cd spiller fra min orginale til en uorginal og nå holder batteriet i mnd når den står stille Var orginale cd spilleren sin feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå