Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler


Anbefalte innlegg

Jeg fikk mail fra Tommy i går med spørsmål om det er interesse for RDS i radioen. Svarte selvfølgelig at det er det stor interesse for. Det vil medføre et annet chipsett (modul?) for radioen, og en annen radioapp. Appen ser bedre ut en den opprinnelige (den som er på websiden nå). Sjekk dette:

 

Rart jeg ikke har fått mail om dette, anyway nå er prisen satt opp til 799,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 fikk mail om det selv.. gikk for rds på min og..

send han en mail.

 

for de som ikke vet hva RDS er, så er det Info om vilken sang som spiller og hva radio kanalen heter osv,på de kanalene som sender ut info på sin radio kanal.  

mulig det vil rulle litt reklame på skjermen også :( ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 fikk mail om det selv.. gikk for rds på min og..

send han en mail.

 

for de som ikke vet hva RDS er, så er det Info om vilken sang som spiller og hva radio kanalen heter osv,på de kanalene som sender ut info på sin radio kanal.  

mulig det vil rulle litt reklame på skjermen også :( ?

 

 

Ja jeg får RDS jeg også, alle ville få Rds ifølge han, snakket litt med han på nettsiden, men han skulle å spise middag nå og klokka er rundt 03.00 i Usa så regner med han er i Kina hvor klokken er ca 19.00 for å inspisere spillerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jep da er vi to..

det skal gå ganske radi fort hos julenissen hvis han skal klare levere de før jol.

får sende brev og be han bytte ut rudolf med en m5 .  

 

Tja, Julen er jo tiden for mirakler så kanskje den detter ned pipa her med en stor,rød og tykk mann med masse hvitt skjegg på slep :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

copy past funker brått ikke.

 

men tok en titt og ser ut som det er   BT HFP 

 

HfP står for Hands free Profile og sier ingenting om hvem som har laget BT Chippen, Parrot er ett selskap som selger Patentert BT teknologi, inkludert diverse, støyreduskjon osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...