knut811 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hei. Noen som har erfaring med feilsøking på bmw e46. Har prøvd med flere forskjellige testere, men kommer opp feilmelding på pcn at jeg ikke får kontakt med bilen. Er altså OBD2 jeg tenker på. Noen som har vært borti dette? håper på raskt svar er redd for at det ligger inne noen feilkoder, så hadde vært greit å fått sjekka opp i det før jeg må sende den te BMW. Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Har lest en del i denne tråden. Men finner ikke ut av det. Har prøvd med forskjellige kabler og programmer på pcn, pluss at jeg har prøvd mekonomen-testern på verkstede. Ingen av de vil koble seg til bilen :/ Håper noen kan ha peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Har du begge kontakter i bilen? Både rund og firkantet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Har så vidt jeg har sett bare den firkantede. Er en 2003 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ok. Husker ikke når de skuttet med den runde ute i motorrommet. Men har man begge skal man bruke den runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Ja har fått med meg dette men 99% sikker på at det ikke er rund på min! Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Prøvd å ta strømmen en stund? En kompis som hadde samme problem på en volvo (på volvo verksted), fikk ikke kontakt med ECU, da tok de strømmen en stund, etter dette funket det. Kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Fungerer nå, veit ikke hva som var feil jeg. Pluteselig fungerte det igjen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå