Gå til innhold

Hvordan demontere dørtrekk bak e60 LCI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Klarte å låse nøkkelen inne i bilen med Comfort Access, noe som egentlig ikke skal skje. Var selvfølgelig 25 mil hjemmefra og reservenøkkel. Endte med at jeg knuste bakre sidevindu. :(

Tenkte å skifte dette sjøl, men sliter med å få av dørtrekket bak. Har løsnet 2 skruer, og vippet panelet ut av klipsa, men får ikke av trekket.

Er det flere plasser det er festet? Tør ikke ta hardere i foreløpig.

Det er også solgardiner på døra, vet ikke om det har noe å si. Det er ikke airbag i døra, ser i hvert fall ingen merker for det.

Er det noen som har løsning på dette? Har søkt en del uten å finne foreløpig.

På forhånd takk.

Skrevet

Ser ut som du har gjort alt riktig, men det er en klips bak håndtaket så trekket bare må dras kraftig rett ut. Virker det som trekket kun henger fat ved midten, dørhåndtaket?

Skrevet

Ser ut som du har gjort alt riktig, men det er en klips bak håndtaket så trekket bare må dras kraftig rett ut. Virker det som trekket kun henger fat ved midten, dørhåndtaket?

Hei, mange takk Reef89. Jeg røkka til så jeg ville trodd noe gikk i stykker, men da løsnet det \:D/  Virket som det også hang en del i toppen.

Da er det bare å lete etter hvordan man demonterer utvendige glasslister uten at de ødelegges.

Er det noen som vet?

Skrevet

Husk når du skal bytte rute. Så motoren være helt på topp, hvis ikke så ryker både det ene å det andre. Kjøp også nye klips, de som holder ruta oppe. Når du først er i gang da, smør opp skinna som holder rute oppe med godt fett, ikke WD40.. Søk litt på nettet, se om du finner diy på hvordan du bytter rute :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...