bmwpower86 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 har satt inn ny starter den fungerer heller ikke bare klikker i den har målt pluss på stareter der får jeg rundt 12 volt litt variabel ikke mye ' har også målt de 2 små kablene som går inn på starter der får jeg rundt 9.9 volt på begge 2 dette er når en vrir på tenning den andre starteren var litt større men passa fint virker det som med styre pinne og sånn hva kan dette være
bmw cab Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Husker jeg drev å feilsøket på en e39 diesel noen år siden. Nesten samme problem som deg. Da var det brudd på + ledningen som gikk fra motor rommet til batteriet bak. Vi byttet til helt ny da fra stenshagen. Etter det så var alt bra i noen uker. Så startet alt det pisset igjen. Jeg var dritt lei bilen der da, guds lov ikke min bil,hehe. Hadde det vært min så tør jeg ikke å tenke på hva jeg hadde gjort,hehe;) Men begynte å feilsøke igjen. Byttet til helt NY dynamo, ble hakket lettere å starte etter det, byttet glødereele og gløde plugger, ble lettere å starte, byttet 2 grønne start reeler, mye bedre. Men fant fortsatt ikke feilen. Og nå hadde vi målt og vridd oss i sinne i flere uker. Jeg husker jeg satt å spiste lunsj på jobben og satt i min egen lille verden med selvfølgelig den dumme bilen i bakhuet. Og da kom jeg på hva dette kunne være. Og jeg hadde rett. Det var selve ledningene rundt tenningslåsen som var problemet. Ordnet opp i det, og har ikke hørt noe om de problemene etter det. Jeg vet tenningslåsen på e34 er litt rar og det kn hende det ligger en feil der hos deg også. Sjekk det ut mister. Tror du har gjort det meste til nå,hehe:)
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Det kan man vel enkelt sjekke om man tar et skrujern mellom hovudstrøm og startrele på starter, sånn man kjører den "manuelt"? Aka volvo 240 metoden.. Då får den strøm direkte, og ikke igjennom ledningsnettet og tenningslås. Vis dette går på bmw ja, det vet jeg ikke. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
bmwpower86 Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 prøvde og ta skru jærn metoden i går bare gnistra litt ikke noe reaktion hvilke ledninger skal jeg følge noen som har kobling skjemar over tenningslås og starter ledninger
bmwpower86 Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 problemet er løst tok en starter fra en 524 td og satt inn og byttet ut kabelskoa på alle ledningene til innslag og starter. nå går den som en drøm igjen. starter bare du er nær nøkkel både kald og varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå