Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fra Vrådal ?Kjente igjen verkstedet der oppe skjønner du ;).

Dette blir bra ihvertfall.:)

det stemmer det, er i vrådal dette:-).. vert fer mye?:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

det stemmer det, er i vrådal dette:-).. vert fer mye?:-)

Du skjønner,jeg er egentlig ifra bygda jeg og nemlig Åmli kommune.Ikke så langt fra deg.Dessuten kjenner jeg jo endel fra Treungen osv :).

Har jo og vært mye på hytter og ferie i Nissedal og Vrådal.

Er det som det bruker blant rånerne i indre Telemark enda,Skamsenk og country?:) :).Isåfall,jeg likær det!;)

Skrevet

Du skjønner,jeg er egentlig ifra bygda jeg og nemlig Åmli kommune.Ikke så langt fra deg.Dessuten kjenner jeg jo endel fra Treungen osv :).

Har jo og vært mye på hytter og ferie i Nissedal og Vrådal.

Er det som det bruker blant rånerne i indre Telemark enda,Skamsenk og country?:) :).Isåfall,jeg likær det!;)

ahaa morro:-), veit godt hvor åmli er:-) ja er skamsenk og country enda:-p jeg forøvrig er mere tecgno mann:-p

Skrevet

ahaa morro:-), veit godt hvor åmli er:-) ja er skamsenk og country enda:-p jeg forøvrig er mere tecgno mann:-p

kult,veldig kult.:) :).

Kjørte gjennom Nissedal og veien opp til Bø i sommer og på hver bensinstasjon jeg stoppet ,var der biler som var så lave ,at de måtte kjøre på tvers for å komme inn på påfyllingsfeltet på bensinstasjonen.Da helst Volvoer ,noen eldre drittøffe japser og noen feite Mercedråg:).Men jeg liker sånn jeg.

Skrevet

kult,veldig kult.:) :).

Kjørte gjennom Nissedal og veien opp til Bø i sommer og på hver bensinstasjon jeg stoppet ,var der biler som var så lave ,at de måtte kjøre på tvers for å komme inn på påfyllingsfeltet på bensinstasjonen.Da helst Volvoer ,noen eldre drittøffe japser og noen feite Mercedråg:).Men jeg liker sånn jeg.

stemmer:-).. ja syns det går mye tøffe 124'r rundt omkring her:-) og endel litt kule kjempeharry volvoer:-p.. si fra neste gang du skal oppover da!:-)

Skrevet

Det skal jeg,uten tvil ;)

Ja mercer,det kan Telemarkingene.Uansett om det er en sur 200 diesel eller en svær v12 :).

Uansett så skal jeg til min familie i jula og er der tid til overs,så tar jeg og 535 en en tur oppover.Hadde jo vært gøy å sett både e30 og e34 en din.Alltid hyggelig å treffe folk med samme interesse og ikke minst er omtrent fra samme plass:).

Skrevet

Det skal jeg,uten tvil ;)

Ja mercer,det kan Telemarkingene.Uansett om det er en sur 200 diesel eller en svær v12 :).

Uansett så skal jeg til min familie i jula og er der tid til overs,så tar jeg og 535 en en tur oppover.Hadde jo vært gøy å sett både e30 og e34 en din.Alltid hyggelig å treffe folk med samme interesse og ikke minst er omtrent fra samme plass:).

det er faktisk helt sant er mye tlffe mercedeser rundt om her:-)

Ja du får gi ett pling om tida strekker til:-).. ja er morro og treffe andre med samme intresser og biler:-)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...