tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Morro att folk følger med:-), i dag kom pumpa og:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Er du fra Vrådal ?Kjente igjen verkstedet der oppe skjønner du . Dette blir bra ihvertfall.
tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Er du fra Vrådal ?Kjente igjen verkstedet der oppe skjønner du . Dette blir bra ihvertfall. det stemmer det, er i vrådal dette:-).. vert fer mye?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 det stemmer det, er i vrådal dette:-).. vert fer mye? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Du skjønner,jeg er egentlig ifra bygda jeg og nemlig Åmli kommune.Ikke så langt fra deg.Dessuten kjenner jeg jo endel fra Treungen osv . Har jo og vært mye på hytter og ferie i Nissedal og Vrådal. Er det som det bruker blant rånerne i indre Telemark enda,Skamsenk og country? :).Isåfall,jeg likær det!
tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Du skjønner,jeg er egentlig ifra bygda jeg og nemlig Åmli kommune.Ikke så langt fra deg.Dessuten kjenner jeg jo endel fra Treungen osv . Har jo og vært mye på hytter og ferie i Nissedal og Vrådal. Er det som det bruker blant rånerne i indre Telemark enda,Skamsenk og country? :).Isåfall,jeg likær det! ahaa morro:-), veit godt hvor åmli er:-) ja er skamsenk og country enda:-p jeg forøvrig er mere tecgno mann:-pSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 ahaa morro:-), veit godt hvor åmli er:-) ja er skamsenk og country enda:-p jeg forøvrig er mere tecgno mann:-p Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 kult,veldig kult. :). Kjørte gjennom Nissedal og veien opp til Bø i sommer og på hver bensinstasjon jeg stoppet ,var der biler som var så lave ,at de måtte kjøre på tvers for å komme inn på påfyllingsfeltet på bensinstasjonen.Da helst Volvoer ,noen eldre drittøffe japser og noen feite Mercedråg:).Men jeg liker sånn jeg.
tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 kult,veldig kult. :). Kjørte gjennom Nissedal og veien opp til Bø i sommer og på hver bensinstasjon jeg stoppet ,var der biler som var så lave ,at de måtte kjøre på tvers for å komme inn på påfyllingsfeltet på bensinstasjonen.Da helst Volvoer ,noen eldre drittøffe japser og noen feite Mercedråg:).Men jeg liker sånn jeg. stemmer:-).. ja syns det går mye tøffe 124'r rundt omkring her:-) og endel litt kule kjempeharry volvoer:-p.. si fra neste gang du skal oppover da!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Det skal jeg,uten tvil Ja mercer,det kan Telemarkingene.Uansett om det er en sur 200 diesel eller en svær v12 . Uansett så skal jeg til min familie i jula og er der tid til overs,så tar jeg og 535 en en tur oppover.Hadde jo vært gøy å sett både e30 og e34 en din.Alltid hyggelig å treffe folk med samme interesse og ikke minst er omtrent fra samme plass:).
tommyheimberg Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Det skal jeg,uten tvil Ja mercer,det kan Telemarkingene.Uansett om det er en sur 200 diesel eller en svær v12 . Uansett så skal jeg til min familie i jula og er der tid til overs,så tar jeg og 535 en en tur oppover.Hadde jo vært gøy å sett både e30 og e34 en din.Alltid hyggelig å treffe folk med samme interesse og ikke minst er omtrent fra samme plass:). det er faktisk helt sant er mye tlffe mercedeser rundt om her:-)Ja du får gi ett pling om tida strekker til:-).. ja er morro og treffe andre med samme intresser og biler:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
bmwpower86 Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 sleng ut noe fler bilder a liker bilen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå