tommyheimberg Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Noen som husker denne?. Kommer en større update nå i påska:-), her er ett bilde av bilen nå, skyhøy og med 1" for store hjul.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Mariuskv og NBCustom reagerte på dette 2
tommyheimberg Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Nei, fortsatt ikke fått tak ikke wire feste:-/ Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 får legge ut noen bilder her da:) planer i nærmeste framtid er å få lakkert ene sida samt panser og framfanger
sveigis Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Det står ihvertfall ikke på høyden på denne:) Uansett fin bil. Du må oppdatere mer her .Gøy med e34 updeits:)
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Nei, er jo litt lav, men ville hatt den enda lavere jeg:-P.. Så fine veier oppi her att:-P.. Ja liker e34 godt gode biler:-).. Ikke på langt nær i samme stand som din denne men:-)
tommyheimberg Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2014 Kjører med e30 fjærer av noe slag... Men er ikke lavt nokk:-(
tommyheimberg Skrevet November 14, 2014 Forfatter Skrevet November 14, 2014 Skjer av litt her om dagen, kjøpte en mottor som skulle være bra, men viste seg å være bare søppel, eneste som var noe og ha Var blokka, så driver nå å bygger ny mottor:-).. Har og montert coilovers framme:-) I motoren blir alt bytta, stempelfjærer, råde og veivlager, register overhale topp osv:-) Slenger og med ett bilde av bilen før jeg fikk på coilovers og vinterhjul NBCustom reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet November 23, 2014 Forfatter Skrevet November 23, 2014 Stempler rengjort og montert nye stempelfjærer, nye rådelager og veivlager, blokk er vaska og Hona, underspylingsdyser er rengjort.. Prøvemontert den mekaniske pumpa og:-).. Hadde ikke gradskive så måtte lage en:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå