Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Byttet bremser på bilen min bak. Venstre side blei det bytta skive og bremseklosser som var bil linja på skulen som bytta, men di rakk ikkje å bytte på høyre siden så det tok eg på verksted. Der blei det byttet skive, bremseklosser og ny kalipter. Verstedet luftet bremsene og stilte på noe med pedalen. Stusset litt på at det var litt dårlige bremser etter at jobben var gjort men verstedet forsikret meg om di kom ettervert. Kjørte i ein halv time så såg eg det rauk så bare det og skivo på venstra sien der skulen hadde tatt var rødglødende at det tok fyr inni der. E vell sikkert graps hrile greiene ... men hvem sitt ansvar er dette? Min, skulen eller verstedet ?

Skrevet

Fra skolen? Kanskje, vet ikke hvilke ordninger de har.

Om du leverte bilen på verkstedet for å skifte deler på en side, og de ikke fikk beskjed om å se på venstre siden, så er det jo din feil eller skolen sin feil.

Skrevet

Hva som gjorde at skiven ble rødglødene å tok fyr då ? Hvis d er rust og drit på kaliper som gjør at den kniper på skive vil eg si at dette e nokke skolen skulle ornet.

All sunn fornuft og logisk tankegang tilsier at kaliper må pusses og gnikkes litt på så skive går fri. då har kansje skolen tatt en oppgave hvor de ikke helt visste ka de gjorde ?

sendt from my unicorn using tapatalk

Skrevet

Skolen må vel kunne ta på seg noe ansvar, vis dem har lov og reparere bremser på bilene til folk?

Er det ikke strenge regler for slikt?

Vis bremsene løsnet og fororsaka ei ulykke, så må de jo stå til ansvar for det.

Og det er vel derfor man må være et godkjent verksted osv for og drive med slikt? Eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...